KaVa Skrevet 10. september 2004 Skrevet 10. september 2004 At pappan min ikke fikk diagnosen Alzheimer for en måned siden. 0 Siter
Gjest ikke undertegent Skrevet 10. september 2004 Skrevet 10. september 2004 At jeg kunne fly. Altså fly. Med vinger og greier. Eller... ikke med vinger. Med armene mine som vinger. Det hadde vært noe det! Det har jeg drømt mange ganger.... morsom tanke ) 0 Siter
Gjest pearlearings Skrevet 10. september 2004 Skrevet 10. september 2004 At pappan min ikke fikk diagnosen Alzheimer for en måned siden. Det var et uselvisk ønske... det er mye vondt som skjer. Håper han er lykkelig likevel. 0 Siter
Gjest pearlearings Skrevet 10. september 2004 Skrevet 10. september 2004 Hmm.. Det første ejg tenkte på var å få tilbake bestefar, og at mormor lever for alltid! ; ) Eller hver fall 10 år til frisk og rask... Men så tenkte ejg at fortiden er fortid, og spist er spist og man må gå fremover.. Da vil jeg ønske meg at jeg blir gravid snart, at svangerskapet går bra, og at jeg får en frisk (jent)unge. : ) God tankegang og det er så rett. Ønsker deg det samme. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.