Gå til innhold

Sitter dere på jobben og surfer på DOL?

Anbefalte innlegg

Gjest Tøysekoppen
Skrevet

Det virker som om kremen samles her inne i arbeidstiden. (Tihi) Litt mistenkelig, og det er vel ikke en tilfeldighet, vel?

Er dere påpasselige med å minimere når kollegaer og sjefer passerer, eller?

IngenLurerDenneGutten
Skrevet

Hvem er kremen? Sjefen min surfer sjøl h*n. Jeg er skjelden inne her, men oftes når jeg er på jobb.

IngenLurerDenneGutten
Skrevet

Er hjemmeværende;o)

Det blir min neste jobb;-)

Skrevet

Ja,jeg surfer på jobben.

Jeg har en jobb hvor det er mulig, uten at det går ut over jobben.

Og det er faktisk lov. Sjefen vet det og gjør det selv.

Skrevet

Ja, surfer litt innimellom. Tar ingen røykepauser og er tilgjengelig hele tida. Har ikke så mange goder at det gjør noe så litt surfing tar jeg meg lov til.

Skrevet

Det blir min neste jobb;-)

Ja, det er min jobb ja.

Har tre barn selv + at jeg er dagmamma.

IngenLurerDenneGutten
Skrevet

Ja, det er min jobb ja.

Har tre barn selv + at jeg er dagmamma.

Ja - for all del, da har du en strevsommere arbeidsdag enn meg.

Skrevet

Ja - for all del, da har du en strevsommere arbeidsdag enn meg.

Ser kanskje ikke sånn ut, har vel innlegg her jevnt utover hele dagen.

Men hvor mange ganger jeg må opp og ned fra denne stolen i løpet av en dag, er uvisst.

Når barna leker godt sammen så prøver jeg å slappe av litt her, innimellom allt annet husarbeid.

Og arbeidsdagen er ikke over før den siste er i seng kl 21.30 ;o)

Skrevet

Sjefen min er veldig grei, og lar meg surfe så mye jeg vil innimellom arbeidsoppgavene.

Jeg er nemlig både sjef og eneste ansatt. ;o)

Ulempen er naturligvis litt få å flørte med på julebordet...

IngenLurerDenneGutten
Skrevet

Men hvor mange ganger jeg må opp og ned fra denne stolen i løpet av en dag, er uvisst.

Når barna leker godt sammen så prøver jeg å slappe av litt her, innimellom allt annet husarbeid.

Jeg er ferdig kl 1500, og 1545 vinterstid. Ungene klarer seg uten min hjelp. Jeg er en tilårskommen fyr skjønner du;)

Skrevet

Sjefen min er veldig grei, og lar meg surfe så mye jeg vil innimellom arbeidsoppgavene.

*Hyler av latter* Litt kjedelig julebord ja!

Skrevet

*Hyler av latter* Litt kjedelig julebord ja!

Jepp. Men få interne uenigheter.

Nå har for øvrig sjefen nettopp pålagt meg å dra på shopping etter nye klær, så jeg må nesten gjøre det. Hun spanderer!

;o)

Skrevet

Har ingen jobb, er for tiden sykemeldt.

Mer enn nok av tid til surfing mao

Gjest undrendes
Skrevet

Og hvordan jobb er dette?

Skrevet

Jepp. Men få interne uenigheter.

Nå har for øvrig sjefen nettopp pålagt meg å dra på shopping etter nye klær, så jeg må nesten gjøre det. Hun spanderer!

;o)

Kunne det være interessant med en ansatt til ? ;-) Jeg er dog ikke så interessant for deg å flørte med på julebordet vil jeg tro. Men en bedre shopping-partner skal du lete svært lenge etter :-)

Skrevet

Har det som Malun - jeg er sjef og ansatt i ett. Og ja, det er bare sånn passe gøy på julebordet. Blir fort mye drikking og dårlige vitser. Men vi synger mye, da.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...