Gjest Tøysekoppen Skrevet 10. september 2004 Skrevet 10. september 2004 Det virker som om kremen samles her inne i arbeidstiden. (Tihi) Litt mistenkelig, og det er vel ikke en tilfeldighet, vel? Er dere påpasselige med å minimere når kollegaer og sjefer passerer, eller? 0 Siter
IngenLurerDenneGutten Skrevet 10. september 2004 Skrevet 10. september 2004 Hvem er kremen? Sjefen min surfer sjøl h*n. Jeg er skjelden inne her, men oftes når jeg er på jobb. 0 Siter
IngenLurerDenneGutten Skrevet 10. september 2004 Skrevet 10. september 2004 Er hjemmeværende;o) Det blir min neste jobb;-) 0 Siter
Gjest Wita Skrevet 10. september 2004 Skrevet 10. september 2004 Ja,jeg surfer på jobben. Jeg har en jobb hvor det er mulig, uten at det går ut over jobben. Og det er faktisk lov. Sjefen vet det og gjør det selv. 0 Siter
soleil Skrevet 10. september 2004 Skrevet 10. september 2004 Ja, surfer litt innimellom. Tar ingen røykepauser og er tilgjengelig hele tida. Har ikke så mange goder at det gjør noe så litt surfing tar jeg meg lov til. 0 Siter
Lurveline Skrevet 10. september 2004 Skrevet 10. september 2004 Det blir min neste jobb;-) Ja, det er min jobb ja. Har tre barn selv + at jeg er dagmamma. 0 Siter
IngenLurerDenneGutten Skrevet 10. september 2004 Skrevet 10. september 2004 Ja, det er min jobb ja. Har tre barn selv + at jeg er dagmamma. Ja - for all del, da har du en strevsommere arbeidsdag enn meg. 0 Siter
Lurveline Skrevet 10. september 2004 Skrevet 10. september 2004 Ja - for all del, da har du en strevsommere arbeidsdag enn meg. Ser kanskje ikke sånn ut, har vel innlegg her jevnt utover hele dagen. Men hvor mange ganger jeg må opp og ned fra denne stolen i løpet av en dag, er uvisst. Når barna leker godt sammen så prøver jeg å slappe av litt her, innimellom allt annet husarbeid. Og arbeidsdagen er ikke over før den siste er i seng kl 21.30 ;o) 0 Siter
Gjest malun Skrevet 10. september 2004 Skrevet 10. september 2004 Sjefen min er veldig grei, og lar meg surfe så mye jeg vil innimellom arbeidsoppgavene. Jeg er nemlig både sjef og eneste ansatt. ;o) Ulempen er naturligvis litt få å flørte med på julebordet... 0 Siter
Gjest voltaire Skrevet 10. september 2004 Skrevet 10. september 2004 Minimerer ikke, bare maksimerer innboksen i outlook. 0 Siter
IngenLurerDenneGutten Skrevet 10. september 2004 Skrevet 10. september 2004 Ser kanskje ikke sånn ut, har vel innlegg her jevnt utover hele dagen. Men hvor mange ganger jeg må opp og ned fra denne stolen i løpet av en dag, er uvisst. Når barna leker godt sammen så prøver jeg å slappe av litt her, innimellom allt annet husarbeid. Og arbeidsdagen er ikke over før den siste er i seng kl 21.30 ;o) Jeg er ferdig kl 1500, og 1545 vinterstid. Ungene klarer seg uten min hjelp. Jeg er en tilårskommen fyr skjønner du;) 0 Siter
Lillemus Skrevet 10. september 2004 Skrevet 10. september 2004 Sjefen min er veldig grei, og lar meg surfe så mye jeg vil innimellom arbeidsoppgavene. Jeg er nemlig både sjef og eneste ansatt. ;o) Ulempen er naturligvis litt få å flørte med på julebordet... *Hyler av latter* Litt kjedelig julebord ja! 0 Siter
Gjest malun Skrevet 10. september 2004 Skrevet 10. september 2004 *Hyler av latter* Litt kjedelig julebord ja! Jepp. Men få interne uenigheter. Nå har for øvrig sjefen nettopp pålagt meg å dra på shopping etter nye klær, så jeg må nesten gjøre det. Hun spanderer! ;o) 0 Siter
fei1365380229 Skrevet 10. september 2004 Skrevet 10. september 2004 Har ingen jobb, er for tiden sykemeldt. Mer enn nok av tid til surfing mao 0 Siter
Lucretia Skrevet 10. september 2004 Skrevet 10. september 2004 Jeg surfer hjemmefra. Jobber ikke. Student. 0 Siter
Gjest undrendes Skrevet 10. september 2004 Skrevet 10. september 2004 Sjefen min er veldig grei, og lar meg surfe så mye jeg vil innimellom arbeidsoppgavene. Jeg er nemlig både sjef og eneste ansatt. ;o) Ulempen er naturligvis litt få å flørte med på julebordet... Og hvordan jobb er dette? 0 Siter
serendipity Skrevet 10. september 2004 Skrevet 10. september 2004 Jepp. Men få interne uenigheter. Nå har for øvrig sjefen nettopp pålagt meg å dra på shopping etter nye klær, så jeg må nesten gjøre det. Hun spanderer! ;o) Kunne det være interessant med en ansatt til ? ;-) Jeg er dog ikke så interessant for deg å flørte med på julebordet vil jeg tro. Men en bedre shopping-partner skal du lete svært lenge etter :-) 0 Siter
Gjest LucySky Skrevet 10. september 2004 Skrevet 10. september 2004 Ser kanskje ikke sånn ut, har vel innlegg her jevnt utover hele dagen. Men hvor mange ganger jeg må opp og ned fra denne stolen i løpet av en dag, er uvisst. Når barna leker godt sammen så prøver jeg å slappe av litt her, innimellom allt annet husarbeid. Og arbeidsdagen er ikke over før den siste er i seng kl 21.30 ;o) Har det som Malun - jeg er sjef og ansatt i ett. Og ja, det er bare sånn passe gøy på julebordet. Blir fort mye drikking og dårlige vitser. Men vi synger mye, da. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.