Gå til innhold

Noen som har sett "Thirteen"?

Anbefalte innlegg

Gjest så den i går
Skrevet

Sterk film. Kan virkelig noen på 13 oppføre seg slik/ha det slik??

Skrevet

Jeg syns jeg var utagerende og opprørsk rundt den alderen, men jeg var langt ifra de jentene i filmen..

Tror det må være litt overdrevet, håper ihvertfall det! Tviler på at det er slik det er å være 13 i dag..

Skrevet

Vel filmen er vel satt på kanten, rett og slett for å vise at tenåringer kan snu på flisa når som helst!

Jeg var selv en sånn, og alle omveltninger skjedde i den alderen...

Syntes alle foreldre med tenåringsbarn burde se filmen, for å vite at det faktisk kan skje dem samme hvor godt de har oppdratt ungene sine!

daydreamer1365380564
Skrevet

Jeg ble bare flau av å se den...heh. (men nå er jeg 16, kanskje det har noe å si..)

Gjest så den i går
Skrevet

Jeg ble bare flau av å se den...heh. (men nå er jeg 16, kanskje det har noe å si..)

Håper ikke du har vært borti så mye som dem.. Da jeg var 13 visste jeg nok ingenting om sex!

Gjest anonym akkurat nå..
Skrevet

Et par av mine venner og jeg var vel ganske lik de i filmen så vi kjente oss MASSE igjen.. Eneste som ikke var likt var at vi lurte hverandre og ga hverandre skylden men alt annet var ganske likt.. Stjeling, dop, festing, sex osv! Så (her jeg bor) tror jeg ikke filmer hadde vært så sjokkerende..

Gjest anynom akkurat nå..
Skrevet

Et par av mine venner og jeg var vel ganske lik de i filmen så vi kjente oss MASSE igjen.. Eneste som ikke var likt var at vi lurte hverandre og ga hverandre skylden men alt annet var ganske likt.. Stjeling, dop, festing, sex osv! Så (her jeg bor) tror jeg ikke filmer hadde vært så sjokkerende..

Skal så klart stå:

Så her jeg bor tror jeg ikke filmen hadde vært så sjokkerende..

Verken parentes eller filmeR!

Skrevet

jeg har sett den. satt lettere sjokkskadet tilbake..

når man ser slike filmer får man lyst til å låse inne ungene til de er 18..sånn ca..

Skrevet

En svært oppskrytt film som det har blitt veldig inn å skryte opp i skyene på grunn av sitt tema.

• 5 måneder senere...
daydreamer1365380564
Skrevet

Håper ikke du har vært borti så mye som dem.. Da jeg var 13 visste jeg nok ingenting om sex!

heh, heldigvis har jeg ikke på langt nær vært borti så mye som dem, og det tror jeg ikke så mange andre 13 åringer som har heller..

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...