Gå til innhold

nektet å gå til lege...


Knøttet

Anbefalte innlegg

Jeg har egentlig time hos sf'legen min i morgen..men nå sa mamma at jeg bare skal droppe å gå til han...hun syns ikke jeg behøver han mere...hun har egentlig aldri skjønt hvorfor jeg går til han...hva skal jeg gjøre??kjæresten min sier at jeg er inne i en veldig dårlig periode nå, og burde egentlig helst ha vært inne på sonde igjen, mens mamma sier det stikk motsatte...hvem skal jeg tro på???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest (Anonymous)

Hei Knøttet.

Jeg synes nok at du bør høre på typen din i dette tilfelle. Det virker som han bryr seg og vil det beste for deg. Jeg synes at du skal gå til sf-legen din i morgen.

Håper at du får den hjelpen som du trenger.

Klemmer fra meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du skal selvfølgelig gå til legen. Det er han og du i fellesskap som så kan vurdere hvorvidt du trenger å fortsette å gå til ham - etter min mening er ikke dette noe moren din burde blande seg bort i.

Har du time - så møt opp:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sonde igjen..??

Du har aldri vært inne på sonde du?

Jeg var inne på sonde det første året jeg fikk sf..det visste du da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Laila Sundgot Schneider, Lege

kjære Knøttet! Du har allerede fått mange fornuftige svar. Jeg støtter opp om at du selvsagt skal gå til legen og at du og legen bestemmer hvilket behov du har.Det kan se ut for meg som om moren din er engstelig for et eller annet. Føler hun seg satt utenfor, eller er hun redd for at du sier noe til legen som hun ikke ønsker? Det er ikke vanlig at foreldre fraråder sine barn å gå til legen når de har time der. Ofte kan det være til hjelp at foreldrene også får noen de kan prate med. Foreldre blir ofte rådville, påtar seg skyld osv når de oppdager at deres barn sliter med en SF. Kanskje du kan snakke med din lege om dette, lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...