Gå til innhold

trenger noen ærlige synspungter.


Gjest ikke helt meg

Anbefalte innlegg

Gjest ikke helt meg for siste gang.

"Jeg blir sett på som en halvgal person"

Huff og huff. ( blir lei meg jeg nå)

Det er nok som du sier at det er selvtilliten din du plages med.

Jeg blir litt sjokkert når du sier at du føler det slik, men også en liten lærepenge til meg.

Vil jeg diskutere, så holder jeg meg unna dette forumet.

For jeg har virkelig vært langt unna å se på deg som en halvgal person.

Jeg har nok også svart deg på helt feile premisser.

De tingene du nevnte i hovedinnlegget, gjelder de ikke lenger?

Uansett du er helt sikkert en super mor(nok en gang)

Det var dere som par jeg tenkte på.

Var redd dere skulle slite dere ut.

jeg ba om ærlige synspungter og jeg fikk det.

jeg synts dette blei en "god" diskusjon på ett diskusjons forum. det er bare ordene som går rett på meg som treffer, men det er jo en del av selvtillit problemet mitt...

vi har en laaaang diskusjon bak oss. jeg er blitt klokere i ett øyeblikk, litt såret i neste, deretter strammet litt opp... det var det som var meningen.

wita: du har faktisk levert gode argumenter ut fra lite info, selv om du kanskje trakk litt forhastede beslutninger, det kan i bunn og grunn være du som går ut fra dette med retten på din side. det vet vi jo ikke enda. ikke før det ligger en løsning på bordet forann meg og jeg vet hva som skjer.

fortsett her du wita, jeg kommer også til å være her. men har vært litt feig og ikke brukt mitt vanlige nick.

vi diskuterer nok livlig igjen snart, og da kan det hende vi er på samme side :)

mann kan ikke alltid være enig. og innerst inne er jeg nok veldi så kjedelig normal, med stor lyst på to barn og en trygg fremtid.

god natt til dere alle, og vi begraver diskusjonen her. trur ikke jeg blir klokere alikevel. :)

klemmer og vi er alle igjen klare med blanke ark og diskusjons argumenter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 102
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • PieLill

    25

  • frosken

    12

  • Nils Håvard Dahl, psykiater

    2

  • mariex

    2

jeg ba om ærlige synspungter og jeg fikk det.

jeg synts dette blei en "god" diskusjon på ett diskusjons forum. det er bare ordene som går rett på meg som treffer, men det er jo en del av selvtillit problemet mitt...

vi har en laaaang diskusjon bak oss. jeg er blitt klokere i ett øyeblikk, litt såret i neste, deretter strammet litt opp... det var det som var meningen.

wita: du har faktisk levert gode argumenter ut fra lite info, selv om du kanskje trakk litt forhastede beslutninger, det kan i bunn og grunn være du som går ut fra dette med retten på din side. det vet vi jo ikke enda. ikke før det ligger en løsning på bordet forann meg og jeg vet hva som skjer.

fortsett her du wita, jeg kommer også til å være her. men har vært litt feig og ikke brukt mitt vanlige nick.

vi diskuterer nok livlig igjen snart, og da kan det hende vi er på samme side :)

mann kan ikke alltid være enig. og innerst inne er jeg nok veldi så kjedelig normal, med stor lyst på to barn og en trygg fremtid.

god natt til dere alle, og vi begraver diskusjonen her. trur ikke jeg blir klokere alikevel. :)

klemmer og vi er alle igjen klare med blanke ark og diskusjons argumenter.

Hei!

Takk for hyggelig tilbakemelding.

Nei jeg kommer nok ikke til å gi meg på DOL. Mente ikke det.

Så glad i å diskutere som jeg hadde det nok blitt vanskelig.

At noen er uenige med meg, er bare morsomt, ellers hadde det ikke blitt noen diskusjon.

Men å såre noen vil jeg helst unngå.

Dere er dem som vet best om jeg trakk forhastede slutninger.

Jeg bare kommer med råd,men om de alltid er riktige, er jo slett ikke sikkert.

Dere vet nok best hva som er riktig for dere.

Ønsker deg lykke til ihvertfall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det trur jeg da vi kunne blitt. han har god jobb, jeg har god jobb, han er utrolig flink med handy ting, han er tålmodig og snill og rolig. vi har ett stort støtteapparat med familie, eier egent hus, og har en datter som er veldig flink og fornøyd. trur ikke mitt sexliv og min selvtillit hadde hatt så mye med den saken å gjøre. jeg ser på oss som "normale"vi drikker ikke og røyker ikke. og vi krangler ikke mye. er bare forholdet som har gått i stå.

JEG VIL IKKE ADOPTERE: det trenger dere ikke være redd for. siden jeg "antagelig ikke blir godkjent likevel".

dere andre her inne på forumet, som heter prykiatri, har vel dager dere ikke er helt på topp dere også. men det gjør dere ikke til dårlige mennesker i mine øyne, og jeg kan ikke si ut fra det dere skriver om dere blir godkjent for adopsjon eller ikke. det er en grunn til at vi er på psykiatri sidene.. eller???

arve juritzen fikk som single homofil adoptere ett barn.

Håper du ikke oppfattet meg slik at jeg mente at du og din samboer ikke kunne blitt godkjente.

Jeg prøvde å si på generelt grunnlag at et par som ikke kommuniserer i det hele tatt ville fått problemer med å bli godkjent.

Av det du skrev fikk jeg ikke inntrykk av at det var situsjonen for dere.

For øvrig prøver jeg å styre unna "nettgodkjenniger" av foreldre, enten de adopterer eller lager barna selv.

Lykke til videre, enten dere får flere barn eller ikke, og hvordan dere enn skaffer dem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...