Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei. Dette er kanskje litt utenfor forumet, men jeg forsøker allikevel.

Etter fødsel for 5 mnd siden og påfølgende spedbarnstell må jeg innrømme at jeg begynner å bli ganske sliten og deprimert. Orker liksom ingenting, har ikke livgnist på en måte.

Så jeg tenkte jeg kunne forsøke Ginseng Forte. Det har jeg hørt er effektivt. Men på helsekostbutikken fikk jeg litt inntrykk av at dette ikke var så bra. Du blir "hyper", var beskjeden. Og du kan ikke bruke det lenge. Jeg ble litt skremt av dette.

Er det ingen god ide å bruke Ginseng Forte? Vil jo ikke bli avhengig av noe heller da, bare få igjen litt futt for å si det sånn.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/15909-ginseng-forte/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Stig Bruset, Allmenpraktiserende Lege

Kjære Nussemor.

Det kan være mange årsaker til at du føler deg sliten og deprimert. Har du fått sjekket din blodprosent, jernlageret og stoffskiftet? Nattevåk og andre faktorer kan gjøre at det du føler er en naturlig tretthet. Ginseng kan godt brukes hos kvinner (en nylig studie viste at den kunne være effektiv ved tretthet i forbindelse med overgangsalder). Tilskuddet bør tas om morgenen for å unngå søvnproblemer og det er tross alt på dagen du behøver ekstra energi.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/15909-ginseng-forte/#findComment-74668
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...