Gjest Sirrri Skrevet 23. september 2004 Skrevet 23. september 2004 Den nye trenden fra sentralt hold er satsing på en slik organisering som nevnt i overskriften, men hvordan blir det da med personvernet. Jobber selv i en kommune og er ikke det minste interesert i at kolegaer i sosialetaten og arb. kontoret skal ha samme innblikk i min sykdom som det trygdekontoret har. Jeg håper da og kunne spise lunsj sammen med disse folka i kantina som før, uten plutselig å bli pasient blant mine egne kolegaer og arb. giver. 0 Siter
Gjest miamaja Skrevet 23. september 2004 Skrevet 23. september 2004 Les litt om ordningen her: http://www.tiltak.no/VisNyhet.asp?Id=380 0 Siter
Gjest midia Skrevet 23. september 2004 Skrevet 23. september 2004 Her jeg bor er det servicekontor men jeg er svært missfornøyd og lurer på hvor personværn reglene har tatt veien. 0 Siter
Gjest Sirrri Skrevet 23. september 2004 Skrevet 23. september 2004 Her jeg bor er det servicekontor men jeg er svært missfornøyd og lurer på hvor personværn reglene har tatt veien. Jeg er som du også redd personvernreglene har fløyet sin veg. Begrunnelsen er jo at alle har tausetsplikt :-( 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.