Bratz Skrevet 23. september 2004 Skrevet 23. september 2004 Hei.Leste på pakningsvedlegget at nedsatt sexlyst er en av mange bivirkninger av Efexor.Er dette forbigående,eller vil det vedvare så lenge jeg bruker denne medisinen? 0 Siter
Gjest bruker efexor Skrevet 23. september 2004 Skrevet 23. september 2004 Det virker som du tar det for gitt at du skal få denne bivirkningen. De fleste får ikke det. Selv merker jeg ingen forskjell. Jeg merket litt på Zoloft, men det var forbigående. 0 Siter
Gjest babababab Skrevet 23. september 2004 Skrevet 23. september 2004 Jeg har gått på cipramil, og mine bivirkninger går på problemer med orgasme. Jeg har overhodet ikke nedsatt sexlyst, egentlig tvertimot. Jeg vet ikke om slike bivirkninger går over, legen tror ikke det,men legene vet lite om disse bivirkningene og i hvert fall ikke om kvinner. 0 Siter
Bratz Skrevet 23. september 2004 Forfatter Skrevet 23. september 2004 Tar det ikke for gitt,men er litt redd for at den eneste lysten jeg har igjen skal forsvinne. 0 Siter
Bugge1365380662 Skrevet 23. september 2004 Skrevet 23. september 2004 Hei! Jeg var blant dem som fikk det,dessverre.Og det vedvarte.Men det er individuelt,som du hører fra de andre svarene.Lykke til med deg! Vennlig hilsen bugge. 0 Siter
Gjest Aurorix Skrevet 23. september 2004 Skrevet 23. september 2004 Tar det ikke for gitt,men er litt redd for at den eneste lysten jeg har igjen skal forsvinne. Har du prøvd Aurorix? NHD har flere ganger trukket fram Aurorix som en AD som ikke gir fare for seksuelle bivirkninger. 0 Siter
Gjest remeron9 Skrevet 24. september 2004 Skrevet 24. september 2004 Har du prøvd Aurorix? NHD har flere ganger trukket fram Aurorix som en AD som ikke gir fare for seksuelle bivirkninger. Remeron er et annet alternativ. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.