Gjest Irri! Skrevet 30. september 2004 Skrevet 30. september 2004 Er det ikke forferdelig idiotisk? DUM DUM DUM 0 Siter
Gjest Timari Skrevet 30. september 2004 Skrevet 30. september 2004 men kanskje denne upraktiske kombinasjonen av problemer gjør en mer motivert til å arbeide med sitt problem? 0 Siter
Gjest Irri! Skrevet 30. september 2004 Skrevet 30. september 2004 men kanskje denne upraktiske kombinasjonen av problemer gjør en mer motivert til å arbeide med sitt problem? Ja. Men jeg er så &%#!!!#%/#/)()&=(¤#=¤&&¤! 0 Siter
Gjest policy Skrevet 30. september 2004 Skrevet 30. september 2004 Det kan jo virke motstridene og irasjonelt, men det er vel en kombinasjon av 2 psykiske lidelser og nettopp det er ikke uvanlig. 0 Siter
frosken Skrevet 30. september 2004 Skrevet 30. september 2004 Ja. Men jeg er så &%#!!!#%/#/)()&=(¤#=¤&&¤! Innleggene dine får meg til å tenke at det for noen kan være nyttig å bli bedre til å sette ord på sine følelser :-) 0 Siter
PieLill Skrevet 1. oktober 2004 Skrevet 1. oktober 2004 Innleggene dine får meg til å tenke at det for noen kan være nyttig å bli bedre til å sette ord på sine følelser :-) Akkurat denne siste krafsalven hadde i hvert fall ikke jeg problemer med å identifisere meg med. Syntes det var godt sagt, selv om jeg ikke en gang vil forsøke å uttale det. Men så har jeg lest mye Asterix. :-) 0 Siter
PieLill Skrevet 1. oktober 2004 Skrevet 1. oktober 2004 Kan du bruke noe av kraften i sinnet til å knerte noe av angsten? Altså, i stedet for å skjelle og smelle og rakke ned på deg selv, kan du bruke kreftene til å gå til frontalangrep på den motbydelige angsten? Det er den som er din fiende, ikke deg selv. Det er angsten som er dum, dum, dum. Ikke du. mvh 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.