Gjest kjerstim Skrevet 19. januar 2001 Skrevet 19. januar 2001 Hadde ikke jeg et innlegg på ufrivillig barnsløshet forumet skrevet ca. 22:30 den 18. januar? Hvorfor ble det fjernet mon tro? (så vet jeg det til neste gang,,,) Eller har det rett og slett blitt borte eller??? 0 Siter
Gjest webmaster Skrevet 19. januar 2001 Skrevet 19. januar 2001 Jeg har ikke fjernet noe innlegg fra den gruppen og ikke har jeg fått beskjed om at noen andre i redaksjonen har gjort det heller. Er du sikker på at du ikke bare så det i forhåndsvisningen og glemte å legge det ut? 0 Siter
Gjest kjerstim Skrevet 19. januar 2001 Skrevet 19. januar 2001 Jeg har ikke fjernet noe innlegg fra den gruppen og ikke har jeg fått beskjed om at noen andre i redaksjonen har gjort det heller. Er du sikker på at du ikke bare så det i forhåndsvisningen og glemte å legge det ut? Ja kanskje det var slik!! *s* Med bakgrunn i lang erfaring, kan nok det stemme! *flir* hilsen en surrete 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.