Marye Skrevet 26. mars Skrevet 26. mars Er det noe med forumet eller blir jeg hacket? Må logge inn for hver gang jeg åpner doktoronline og kvinneguiden 0 Siter
Admin Skrevet 27. mars Skrevet 27. mars Har du prøvd i flere nettlesere, evt på pc, mobil og/eller nettbrett? Som oftest blir man logget ut fordi man har sagt nei til lagring av informasjonskapsler/cookies da det er disse som lagrer informasjonen om at du er logget inn. 0 Siter
Admin Skrevet 27. mars Skrevet 27. mars Når det dukket opp en cookies/informasjonkapsler boks for en stund tilbake, sa du nei da? Vet du om du har sagt nei i nettleseren til å være innlogget på siden? 0 Siter
Admin Skrevet 1. april Skrevet 1. april Har prøvd å gjenskape problemet, men får det ikke til. Hvilken nettleser bruker du på mobilen? 0 Siter
Admin Skrevet 1. april Skrevet 1. april Ah, da skal jeg sjekke det ut om det er mulig å slette informasjonskapsler/cookies for kun en side. Det kan hende det hjelper. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.