Gå til innhold

Amalganforgiftning


stempel

Anbefalte innlegg

Hva lærer doktorene om amalganforgiftning? Min erfaring er at de aller fleste ikke vet noen ting om det! Hva er grunnen til at de i Sverige og Danmark er kommet mye lenger innen dette feltet? Er det bedre at folk lider og blir ødelagte av dette, enn at man bruker penger på å lære Dr. om dette, og hjelpe folk med denne lidelsen? Det er noe som kommer mer og mer, og det er en reel sykdom, det vet jeg av bitter erfaring!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nå har de funnet ut at plastfyllinger er like farlig.

Moralen er: få ikke hull :)

Lettere sagt enn gjort noen ganger kanskje.

Da kan vi misunne fluorgenerasjonen som ikke har hull og håpe at alle gir ungene sine fluor slik at ungene ikke får like oppspiste tenner som de i min generasjon.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...