Gå til innhold

Kjempelangt innlegg om vaksinering-hjelp

Anbefalte innlegg

Gjest Mariusmor

langt

Først og fremst må jeg si at jeg ikke er noen motstander av vaksinering. Vil kun det beste for gullet mitt, men nå begynner jeg virkelig å lure på hva som er best. Har skrevet det før, men jeg kan ta ett lite referat for de som ikke husker historien min. Marius var en rolig baby som sov hele natta allerede etter at vi kom hjem fra sykehuset. 3 måneder gammel fikk han sin første trippel vaksine.Samme natt ville han ikke sove.Ikke natta etter heller og ikke de neste 10 månedene. Han ble urolig, sint og veldig"hyperaktiv" Lyger ikke når jeg sier at han enkelte døgn sov kun 4 timer. Jeg oppsøkte så homøpat(15måneder) og han at det ikke var uvanlig. hadde behandlet mange for de samme problemene. han fortalte også at han viste om babyer som også hadde blitt hjerneskadd ppga trippelvaksina.Må også nevne at han ikke sa noe negativt om de andre sprøytene . Det var kun de sprøytene som var"3 in one" som var spesielt skummle. Jeg tok dette opp med helsestasjonen og de hadde aldri hørt om bivirkninger. Ble omtrent "halshogd" da jeg sa det.

Så sitter jeg og leser da"Mikroorganismer og sykdommer"lærebok for helse personel. Sitere"Feber,uro og irritabelitet kan forekomme etter en trippelvaksine. Alvorlige bivirkninger er beskrevet, men det kan være vanskelig å avgjøre om det dreier seg om tilfeldige sammentreff, eller om det er en årsakssammenheng." Hvorfor får vi ikke vite slik på helsestasjonen?? Sitter nå og lurer på om Marius skal få vaksine mot meslinger,kusma og røde hunder i neste uke. Vurderer å la være for han skal jo ha den igjen når han er 12 år og før den alderen er jo ikke sykdommene farlig likevell. Noen syspunkter?

Jøss, sorry at det ble så langt men jeg er så usikker på alt angående vaksiner at jeg blir sprø snart. Takk for at dere gadd og lese dette.Kom med synspunkter da, så kanskje jeg blir litt klokere.

- Mariusmor

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/16110-kjempelangt-innlegg-om-vaksinering-hjelp/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Stig Bruset, Allmenpraktiserende Lege

Kjære "Mariusmor".

Du skal egentlig få informasjon om mulige bivirkninger av vaksiner på helsestasjon slik at du kan kjenne igjen symptomene. Jeg håper du forteller din historie til helsesøster slik at hun kan registrere det som har skjedd med Maruis som en mulig bivirkning.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...