Gjest sjokkertjente Skrevet 14. oktober 2004 Skrevet 14. oktober 2004 hvorfor får jeg på en måte disse bildende inne i hodet mitt av ting som skjedde under voldtekten.. Små ting..som stemmen ,trusler , redselen jeg følte..det kommer så ofte tilbake til meg.. når jeg sover spessielt.. men ofte også når jeg prøver å se på tv eller konsentrere meg om noe annet... er dette noe som kan prates bort..eller gjøres noe med? 0 Siter
Niobe Skrevet 14. oktober 2004 Skrevet 14. oktober 2004 Det er helt normalt med flashbacks etter en traumatisk opplevelse. For meg hjalp det å prate om dem. 0 Siter
mariex Skrevet 14. oktober 2004 Skrevet 14. oktober 2004 Tror det er veldig viktig at du får pratet mye om denne grusomme opplevelsen, og etterhvert vil det nok bli bedre.Hvis du føler for å gråte, er det også en måte og bli kvitt vonde følelser på. Håper du får det bedre snart. ;D mvh 0 Siter
Gjest Windsong Skrevet 14. oktober 2004 Skrevet 14. oktober 2004 Det er helt normalt med flashbacks etter en traumatisk opplevelse. For meg hjalp det å prate om dem. PTSD - posttraumatisk stresslidelse (d for desorder). Det er hjelp å få, samt en del å lese på nettet. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.