Gjest Vil væe HELT anonyme Skrevet 18. oktober 2004 Skrevet 18. oktober 2004 Hvorfor kan du ikke si det. Du trenger jo ikke røpe DOL-navnet ditt for det ! FORDI hvis noen som kjenner meg her inne hører navnet mitt, så vil de som kjenner meg og har pratet nok med meg til å kjenne mine standpunkt veldig lett gjette seg til hvilket nick som er mitt! Det er piece of cake det! 0 Siter
Gjest engel (har med kake, vin, og litt eddik) Skrevet 18. oktober 2004 Skrevet 18. oktober 2004 Det skal jo være hemmelig. Men jeg kunne svart Angela? ...ikke Engel. Kanskje jeg skulle skifte nick, jeg har så sjelden bruk for den kaken, vinen, og eddiken er jeg forsiktig med, vil jo ikke virke altfor sur, heller 0 Siter
muriel Skrevet 18. oktober 2004 Skrevet 18. oktober 2004 Ranghild!? Flotte, kjekke pikenavn: Ragnhildur Skjoldvor (fra navneboka, faktisk) Brynhild ...så nå kan du gjette ;-) 0 Siter
amber sun Skrevet 18. oktober 2004 Skrevet 18. oktober 2004 Flotte, kjekke pikenavn: Ragnhildur Skjoldvor (fra navneboka, faktisk) Brynhild ...så nå kan du gjette ;-) Brynhild? 0 Siter
Gjest meg igjen Skrevet 22. oktober 2004 Skrevet 22. oktober 2004 Flotte, kjekke pikenavn: Ragnhildur Skjoldvor (fra navneboka, faktisk) Brynhild ...så nå kan du gjette ;-) Tror du heter Ragnhild! Godt norsk navn:) 0 Siter
Gjest bebba Skrevet 22. oktober 2004 Skrevet 22. oktober 2004 Jeg heter ikke bebba i hvert fall, men det var et kallenavn da jeg var liten. Kom av at en kusine prøvde å si 'stelpa' som betyr jente på islandsk. Hun døde da hun var fire, og jeg var tre. Derfor er jeg ekstra glad i det navnet som nesten ingen husker lenger. Navnene mine er ellers gammel norrøne begge to, og veldig islanske og kan godt være norske begge to. 0 Siter
tritonia Skrevet 23. oktober 2004 Skrevet 23. oktober 2004 Jeg har et skikkelig bastant valkyrie-navn. Treffer du noen på by'n iført brynje, skjold og hjelm med horn, så er det nok meg ) gjennomskuet....... 0 Siter
Gjest heter iallefall ikke nicket mitt Skrevet 23. oktober 2004 Skrevet 23. oktober 2004 Thea 0 Siter
muriel Skrevet 24. oktober 2004 Skrevet 24. oktober 2004 gjennomskuet....... Pøh. Du gjennomskuer meg ALDRI! Så skarp som du tydeligvis innbiller deg at du er, så burde du gått på lærerskole. *snøft* 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.