Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg er en jente på 18 og som er 170 høy og veier 70 kg. Hos helsesøster ble blodtrykket mitt målt til 140/90. Hun sa dette var litt høyt.jeg er jo ganske ung..

Er blodtrykket mitt VELDIG høyt? Var avslappet og absolutt og ikke nervøs eller stresset under målingen. Er høyt blodtrykk farlig? Bør jeg gå til lege? Kan jeg komme til å merke det på helsen hvis jeg i fremtiden har høyt blodtrykk?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/161954-for-h%C3%B8yt-blodtrykk/
Del på andre sider

Fortsetter under...

• 2 måneder senere...

Glem han/hun som sa Feil Forum,,

Du har litt forhøyet blodtrykk.

Dette kan du effektivt senke ved å spise 2 selleristenger pr. dag (rå).

Dette er faktisk bedre

enn blodtrykksenkende medisin.

Høyt blodtrykk er et resultat av feil kosthold, finn en god naturterapaut som kan veillede deg her.

Glem han/hun som sa Feil Forum,,

Du har litt forhøyet blodtrykk.

Dette kan du effektivt senke ved å spise 2 selleristenger pr. dag (rå).

Dette er faktisk bedre

enn blodtrykksenkende medisin.

Høyt blodtrykk er et resultat av feil kosthold, finn en god naturterapaut som kan veillede deg her.

"Glem han/hun som sa Feil Forum"

Det er samme person som stilte spørsmålet som har sagt at det ble i feil forum...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...