Gå til innhold

Er så j..... redd!!


marlboro

Anbefalte innlegg

Jeg har gjordt noe dumt! Jeg tenkte at siden formen min har vært så fin i det siste, så kunne jeg alltids ta meg en fest. Med gode venner, kjæreste og hele pakka. Det er ikke ofte at jeg tør å ta sjansen på det, ser ann formen nøye førsst. Så vi hadde vorspiel. Og siden jeg drakk alkohol (og det er det eneste rusmiddelet jeg har tatt) lot jeg være å ta medisinene mine. Truxal, sobril og imovane. Hadde det kjempegøy ute, og alt var helt greit....

Helt til jeg skulle legge meg. Så fort jeg lukket øynene for å sove, innbilte jeg meg alt mulig rart. Ekle, skumle ting. For eksempel at det stod noen ved fotenden av senga mi og så på meg. Kjæresten min lå (ligger fortsatt) og sov ved siden av meg, så jeg var jo ikke aleine.

Har ikke sovet en damn shit, tør ikke å lukke øynene. Er bare drit redd!!!!! Føler meg iaktatt hele tiden, også nå når jeg sitter og skriver. Skjelver over hele meg, og kaldsvetter. Jeg skjønner jo at dette er angst, men det har aldri vært så ille før. Har ikke drukket sånn kjempe mye heller. Og det er flere timer siden jeg begynte å føle meg edru.

Lurer litt på om det er farlig å ta et par sobril nå. Kan jo ringe legevakta og spørre dem.

Tenker på ting som skremmer meg, tankene bare presser seg fram. Det er tanker som ikke har skremt meg før. Som hunder for eksempel. Har jo vokst opp med hund. Og edderkopper.......

Tror den ene sorte flekken på gulvet er en edderkopp.

Håper dette gir seg snart, for dette er ikke noe gøy i det hele tatt. Det hadde vært deilig med litt søvn kjenner jeg. Men jeg tør bare ikke!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...