Gå til innhold

Tok mandlene i går!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • Svar 43
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Lillemus

13

• nick

5

• sigga

3

• G-bo

3

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

God bedring fra meg også...(",)..

har aldri fjernet mandlene så det vet jeg fint lite om.

hvordan går det ellers??

Skrevet

God bedring fra meg også...(",)..

har aldri fjernet mandlene så det vet jeg fint lite om.

hvordan går det ellers??

tenker du på kjærlighetssorgen min? Det går ikke så bra... *Sukker lengselsfullt*

Ikke at jeg ikke kan leve uten ham, men jeg skulle gjerne levd med ham...

Skrevet

tenker du på kjærlighetssorgen min? Det går ikke så bra... *Sukker lengselsfullt*

Ikke at jeg ikke kan leve uten ham, men jeg skulle gjerne levd med ham...

Ja, sånn er det...livet er urettferdig. det er noe som heter; "får du ikke den du elsker, får du elske den du får..."

fattig trøst, men dog......

...(",)..

Skrevet

Ja, sånn er det...livet er urettferdig. det er noe som heter; "får du ikke den du elsker, får du elske den du får..."

fattig trøst, men dog......

...(",)..

Akkurat nå klarer jeg ikke se for meg at det skal dukke opp en som overgår ham, men jeg har det ikke travelt. :o)

Har livet ment å ha en bakhånd til meg så dukker han nok opp når tiden er inne.

Skrevet

Akkurat nå klarer jeg ikke se for meg at det skal dukke opp en som overgår ham, men jeg har det ikke travelt. :o)

Du har resten av livet foran deg nå vet du...det har du i mårra og. Så det er bare å sette seg tilrette og vente på at den rette skal dukke opp, og gjør han det mot formidning ikke, så får du kose deg med de du møter underveis...;)

Skrevet

Du har resten av livet foran deg nå vet du...det har du i mårra og. Så det er bare å sette seg tilrette og vente på at den rette skal dukke opp, og gjør han det mot formidning ikke, så får du kose deg med de du møter underveis...;)

*Hehe* Se DET var et råd jeg kan like! :o)

Skrevet

Nå blejeg nysgjerrig. Har det vært en fyr inne i bildet?

Gjest xxxxxxxxx
Skrevet

Gratulerer!!! Tok dem også i voksen alder, og borte var halsbetennelser og steintunge forkjølelser. Det gikk ett par uker (++) etter operasjonen før det var helt bra. Fikk forøvrig beskjed om at iskrem var bra, så jeg levde på vaniljeis den første uka.

Skrevet

Nå blejeg nysgjerrig. Har det vært en fyr inne i bildet?

Jepp. Men siden han er gift så er det ingen vits å se mer i hans retning. Men det var dette med teori vs praksis da. *Dobbeltsukk*

Ikke bare er han snill og grei og kjempetrivelig og alt det der - han er noe av det mest sexy jeg vet og! Men for å se sånn på det så var det vel ikke den verste jeg kunne miste hjertet mitt til hvis det først skulle være en som var uoppnåelig. Han er nemlig alt for skikkelig til å benytte seg av det og dermed gjøre det enda verre.

Skrevet

Gratulerer!!! Tok dem også i voksen alder, og borte var halsbetennelser og steintunge forkjølelser. Det gikk ett par uker (++) etter operasjonen før det var helt bra. Fikk forøvrig beskjed om at iskrem var bra, så jeg levde på vaniljeis den første uka.

Vaniljeis, yoghurt og ris-i-frutti. :o) Og gele fikk jeg tips om, da må jeg på butikken en tur og tror jeg skal være i form til det i morra, bare noen få min å gå dit.

Skrevet

God bedring!

Mandlene har jeg aldri tatt, men jeg får pustevansker bare av tanken. Nå kommer du til å bli masse forkjølet. De har ingen forklaring på hva mandlene skal være godt for, men undersøkelser har vist at de som har tatt dem er forkjølet mye oftere enn andre. Sånn bare for å muntre deg opp.

Nei, alle undersøkelsene støtter at man IKKE blir oftere syk i voksen alder av å ha fjernet mandlene.

Stemmer for meg også :-)

Skrevet

Jeg skal ikke uttale meg, mandlene mine satt på en unormal måte i halsen og hadde en gigantisk kontaktflate.

Og jeg var allergisk mot narkosen, sluttet å puste, fikk morfin på oppvåkningen - viste seg å være allergisk mot morfin! Våknet ikke før 12 timer etter operasjonen, spydde blod hele natta, klarte ikke stå på beina. Dro meg hjem 3 dager etter operasjonen, måtte omtrent tvinge meg hjem (de ville ikke slippe meg - jeg måtte hjem pga "krise i hjemmet" :P)

Tok en togtur på 8 timer uten smertestillende, lå hjemme i 14 dager, spiste så lite at jeg ikke klarte stå på beina, levde på stikkpiller :P Gikk ned til 38 kg.

Brukte 2 år på å få normal smakssans igjen fordi noen nerver hadde blitt kuttet.

Jadda. :-)

Men har vært ubegripelig frisk siden den tid!

Skrevet

God bedring til deg :)

Så flott at det ikke gjør så vondt som fryktet, da :)

Klem!

Skrevet

God bedring til deg :)

Så flott at det ikke gjør så vondt som fryktet, da :)

Klem!

Var også livende redd for å bli kvalm av narkosen. Sist jeg var i narkose spydde jeg lenge etterpå! Men den skjønne pleieren ga meg noe kvalmestillende før jeg våknet og jeg har vel knapt vært småkvalm engang. Herlig! Hun kunne også fortelle at man gjerne ble veldig kvalm etter inngrep i underlivet så det hadde vel en sammenheng.

Skrevet

Nei, alle undersøkelsene støtter at man IKKE blir oftere syk i voksen alder av å ha fjernet mandlene.

Stemmer for meg også :-)

Høres bra ut ja! Lillemor var knapt fyllt 2 år da hun tok dem og hun har vært en helt annen unge i de to årene som har gått!

Skrevet

Jeg skal ikke uttale meg, mandlene mine satt på en unormal måte i halsen og hadde en gigantisk kontaktflate.

Og jeg var allergisk mot narkosen, sluttet å puste, fikk morfin på oppvåkningen - viste seg å være allergisk mot morfin! Våknet ikke før 12 timer etter operasjonen, spydde blod hele natta, klarte ikke stå på beina. Dro meg hjem 3 dager etter operasjonen, måtte omtrent tvinge meg hjem (de ville ikke slippe meg - jeg måtte hjem pga "krise i hjemmet" :P)

Tok en togtur på 8 timer uten smertestillende, lå hjemme i 14 dager, spiste så lite at jeg ikke klarte stå på beina, levde på stikkpiller :P Gikk ned til 38 kg.

Brukte 2 år på å få normal smakssans igjen fordi noen nerver hadde blitt kuttet.

Jadda. :-)

Men har vært ubegripelig frisk siden den tid!

Himmel!

Gjest Den opprinnelige m&m
Skrevet

God bedring. Nå kan du vel fråtse i is? Sett deg i sofaen og kos deg med litt luksus-is fra Hagen-Daas e.l. :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...