nynne Skrevet 20. oktober 2004 Skrevet 20. oktober 2004 Go bedring da. Jeg tok dem da jeg var 5 år. Frisk etter 1.5 dag. I voksen alder kjenner jeg to som har tatt dem. Hun ene sleit i nesten 14 dager (vanlig mandeloperasjon). Den andre tok dem med laser, og var ikke dårlig overhodet. 0 Siter
tiliti Skrevet 20. oktober 2004 Skrevet 20. oktober 2004 Himmel! Det eneste som var litt morro det var å shoppe bukse jeg kunne bruke mens jeg ventet på å gå opp igjen. Aldri før eller senere har jeg passet 25" i midjen, levis. Hehehe. 0 Siter
Mistera Skrevet 20. oktober 2004 Skrevet 20. oktober 2004 Ingen sting her, tror ikke noen tar mandlene på den måten lenger. Laserkniv er tingen nå. ) Ok, er så mange år siden jeg tok dem, at de brukte det da:) Skulle vel kansje ønske at jeg tok dem nå istedenfor, for før så var det full innleggelse, mye usikrere når det gjelder dette med at såret kan gå opp igjen osv... Men jeg er gla jeg ikke må ta dem igjen for å si det sånn, eller er det sånn at de vokser ut igjen? *håper ikke* 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.