Gå til innhold

Tok mandlene i går!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Go bedring da.

Jeg tok dem da jeg var 5 år. Frisk etter 1.5 dag.

I voksen alder kjenner jeg to som har tatt dem. Hun ene sleit i nesten 14 dager (vanlig mandeloperasjon). Den andre tok dem med laser, og var ikke dårlig overhodet.

Videoannonse
Annonse
  • Svar 43
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Lillemus

13

• nick

5

• sigga

3

• G-bo

3

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Himmel!

Det eneste som var litt morro det var å shoppe bukse jeg kunne bruke mens jeg ventet på å gå opp igjen.

Aldri før eller senere har jeg passet 25" i midjen, levis. Hehehe.

Skrevet

Ingen sting her, tror ikke noen tar mandlene på den måten lenger. Laserkniv er tingen nå. :o)

Ok, er så mange år siden jeg tok dem, at de brukte det da:) Skulle vel kansje ønske at jeg tok dem nå istedenfor, for før så var det full innleggelse, mye usikrere når det gjelder dette med at såret kan gå opp igjen osv...

Men jeg er gla jeg ikke må ta dem igjen for å si det sånn, eller er det sånn at de vokser ut igjen? *håper ikke*

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...