Gjest i just wonder Skrevet 20. oktober 2004 Skrevet 20. oktober 2004 Hva er det nærmeste landet som selger melatonin reseptfritt? 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 20. oktober 2004 Skrevet 20. oktober 2004 Hva skal du med dette egentlig? Det skal visstnok være genialt hvis man trenger å snu døgnet. Jeg lurer på det samme som fyren over. 0 Siter
Gjest tonjeanette Skrevet 20. oktober 2004 Skrevet 20. oktober 2004 Det skal visstnok være genialt hvis man trenger å snu døgnet. Jeg lurer på det samme som fyren over. sverige ! 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 20. oktober 2004 Skrevet 20. oktober 2004 sverige ! Uten respekt i Sverige? Hva med Danmark? 0 Siter
Gjest i just wonder Skrevet 20. oktober 2004 Skrevet 20. oktober 2004 Hva skal du med dette egentlig? Har en venninne hvis døgnrytme har flytt fullstendig i over 1 år. Hun nekter å ta "legemidler" men stapper i seg alt mulig fra helsekosten. Uansett om det er forbudt i norge eller ei. Og de hjelper ingenting på døgnrytmen. Så dersom det er noe RESEPTFRITT eller fra HELSEKOSTEN uansett land, så tar hun det. Og her trengs det lut og sterke midler til før hun mister hele utdannelsen sin. 0 Siter
Gjest tonjeanette Skrevet 21. oktober 2004 Skrevet 21. oktober 2004 Uten respekt i Sverige? Hva med Danmark? Vet ikke noe om hvordan det er i danmark.På svinesund får du kjøpt det uten resept. 0 Siter
fyrlykt Skrevet 21. oktober 2004 Skrevet 21. oktober 2004 Uten respekt i Sverige? Hva med Danmark? ingen respekt der heller 0 Siter
Gjest i just wonder Skrevet 21. oktober 2004 Skrevet 21. oktober 2004 Vet ikke noe om hvordan det er i danmark.På svinesund får du kjøpt det uten resept. Hvor sterkt er det de selger på svinesund? 0 Siter
Gjest i just wonder Skrevet 22. oktober 2004 Skrevet 22. oktober 2004 Uten respekt i Sverige? Hva med Danmark? Nå har jeg vært på svinesund, de solgte melatonin 1mg og 3mg uten resept på helsekosten. Men de påpekte at det ikke var lovlig(?). 219 kr for 60 stk 3mg 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.