Gå til innhold

Hvem var Guri Malla????

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå har jeg forhørt meg omtrent over alt (som jeg kan Guri Malla? Var hun kul, eller var hun så teit at hun har blitt et ordtak?

Videoannonse
Annonse
ShitDiddelyDo
Skrevet

Guri Malla kommer av det eldgamle begrepet å malle. Altså å dytte. Dytte som i å skyve.

Guri er mer å regne som jenta som skjøv. Skjøv som i feide, feide som i feide over, feide over som i å pule.

Guri Malla er med andre ord et veldig misforstått begrep.

Gjest sææsj
Skrevet

Guri Malla kommer av det eldgamle begrepet å malle. Altså å dytte. Dytte som i å skyve.

Guri er mer å regne som jenta som skjøv. Skjøv som i feide, feide som i feide over, feide over som i å pule.

90% av dine innlegg inneholder ordet pule eller knulle. Du må være et seksuelt frustrert menneske. Eller så må du være 17....

Gjest LucySky
Skrevet

90% av dine innlegg inneholder ordet pule eller knulle. Du må være et seksuelt frustrert menneske. Eller så må du være 17....

Guri var gift med Gubben Dure, tror jeg. Det kunne jo forklare saken.

(Til sææsj: du må huske på at ShitDD er krypto-odaling. De er sånn der).

Skrevet

Tusen takk. Hvordan fant du ut av dette? Lurer på en ting til... Hva ligger i begrepet saft suse?

Skrevet

Eller han kanskje har litt humor, og ikke bryr seg om hva andre tror og mener...? :-)

"..........................."

Skrevet

nei, han het Gubben Dali og var en stuppul!

IngenLurerDenneGutten
Skrevet

nei, han het Gubben Dali og var en stuppul!

Du er trønder:-)

Skrevet

.....og søsteren til Helle Dussen (uten at det forklarer saken)....

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...