jeanina Skrevet 20. oktober 2004 Skrevet 20. oktober 2004 Nå har jeg forhørt meg omtrent over alt (som jeg kan Guri Malla? Var hun kul, eller var hun så teit at hun har blitt et ordtak? 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 20. oktober 2004 Skrevet 20. oktober 2004 Guri Malla kommer av det eldgamle begrepet å malle. Altså å dytte. Dytte som i å skyve. Guri er mer å regne som jenta som skjøv. Skjøv som i feide, feide som i feide over, feide over som i å pule. Guri Malla er med andre ord et veldig misforstått begrep. 0 Siter
Gjest sææsj Skrevet 21. oktober 2004 Skrevet 21. oktober 2004 Guri Malla kommer av det eldgamle begrepet å malle. Altså å dytte. Dytte som i å skyve. Guri er mer å regne som jenta som skjøv. Skjøv som i feide, feide som i feide over, feide over som i å pule. Guri Malla er med andre ord et veldig misforstått begrep. 90% av dine innlegg inneholder ordet pule eller knulle. Du må være et seksuelt frustrert menneske. Eller så må du være 17.... 0 Siter
Gjest LucySky Skrevet 21. oktober 2004 Skrevet 21. oktober 2004 90% av dine innlegg inneholder ordet pule eller knulle. Du må være et seksuelt frustrert menneske. Eller så må du være 17.... Guri var gift med Gubben Dure, tror jeg. Det kunne jo forklare saken. (Til sææsj: du må huske på at ShitDD er krypto-odaling. De er sånn der). 0 Siter
jeanina Skrevet 21. oktober 2004 Forfatter Skrevet 21. oktober 2004 Guri Malla kommer av det eldgamle begrepet å malle. Altså å dytte. Dytte som i å skyve. Guri er mer å regne som jenta som skjøv. Skjøv som i feide, feide som i feide over, feide over som i å pule. Guri Malla er med andre ord et veldig misforstått begrep. Tusen takk. Hvordan fant du ut av dette? Lurer på en ting til... Hva ligger i begrepet saft suse? 0 Siter
Prozak Skrevet 21. oktober 2004 Skrevet 21. oktober 2004 90% av dine innlegg inneholder ordet pule eller knulle. Du må være et seksuelt frustrert menneske. Eller så må du være 17.... Eller han kanskje har litt humor, og ikke bryr seg om hva andre tror og mener...? :-) "..........................." 0 Siter
flisa Skrevet 22. oktober 2004 Skrevet 22. oktober 2004 Guri var gift med Gubben Dure, tror jeg. Det kunne jo forklare saken. (Til sææsj: du må huske på at ShitDD er krypto-odaling. De er sånn der). nei, han het Gubben Dali og var en stuppul! 0 Siter
IngenLurerDenneGutten Skrevet 22. oktober 2004 Skrevet 22. oktober 2004 nei, han het Gubben Dali og var en stuppul! Du er trønder:-) 0 Siter
MsSophie Skrevet 25. oktober 2004 Skrevet 25. oktober 2004 Guri var gift med Gubben Dure, tror jeg. Det kunne jo forklare saken. (Til sææsj: du må huske på at ShitDD er krypto-odaling. De er sånn der). .....og søsteren til Helle Dussen (uten at det forklarer saken).... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.