Gå til innhold

Mistet fil-meny

Anbefalte innlegg

Gjest Ugga Bugga
Skrevet

Jeg lekte med utseendet til Opera-nettleseren min, trykte feil knapp, og vips, saa var meny-baren borte. Jeg har ikke lenger disse rullegardinmenyene File, Edit, osv. som pleide aa vaere paa toppen av vinduet.

Hvordan faar jeg dem tilbake?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ctrl-F11

Litt uheldig akkurat den hurtigtasten der, hvis man ikke trykker den med vilje :)

Gjest Ugga Bugga
Skrevet

Ctrl-F11

Litt uheldig akkurat den hurtigtasten der, hvis man ikke trykker den med vilje :)

Ingenting skjer naar jeg trykker Ctr + F11. Jeg bruker Linux, hvis det har noe aa si.

Skrevet

Ingenting skjer naar jeg trykker Ctr + F11. Jeg bruker Linux, hvis det har noe aa si.

Det gjør jeg også, og Ctrl-F11 funker hos meg :)

Hmm.. når du nevner det, så husker jeg det var en bug i en tidligere versjon der det ikke funket. Hvilken versjon kjører du? Skal funke i 7.54 som er den nyeste offisielle versjonen.

Gjest Ugga Bugga
Skrevet

Det gjør jeg også, og Ctrl-F11 funker hos meg :)

Hmm.. når du nevner det, så husker jeg det var en bug i en tidligere versjon der det ikke funket. Hvilken versjon kjører du? Skal funke i 7.54 som er den nyeste offisielle versjonen.

Versjon 7.23

Skrevet

Versjon 7.23

Oppgrader.

I tillegg: Sjekk at windowmanageren din ikke bruker ctrl-f11 til noe. KDE gjør det som default, så vidt jeg vet. Og windowmanageren har presedens over applikasjonen for å motta tastetrykk.

Gjest Ugga Bugga
Skrevet

Oppgrader.

I tillegg: Sjekk at windowmanageren din ikke bruker ctrl-f11 til noe. KDE gjør det som default, så vidt jeg vet. Og windowmanageren har presedens over applikasjonen for å motta tastetrykk.

Takk. Det er fixet naa :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...