Gjest Ugga Bugga Skrevet 21. oktober 2004 Skrevet 21. oktober 2004 Jeg lekte med utseendet til Opera-nettleseren min, trykte feil knapp, og vips, saa var meny-baren borte. Jeg har ikke lenger disse rullegardinmenyene File, Edit, osv. som pleide aa vaere paa toppen av vinduet. Hvordan faar jeg dem tilbake? 0 Siter
citoyen Skrevet 21. oktober 2004 Skrevet 21. oktober 2004 Ctrl-F11 Litt uheldig akkurat den hurtigtasten der, hvis man ikke trykker den med vilje 0 Siter
Gjest Ugga Bugga Skrevet 22. oktober 2004 Skrevet 22. oktober 2004 Ctrl-F11 Litt uheldig akkurat den hurtigtasten der, hvis man ikke trykker den med vilje Ingenting skjer naar jeg trykker Ctr + F11. Jeg bruker Linux, hvis det har noe aa si. 0 Siter
citoyen Skrevet 22. oktober 2004 Skrevet 22. oktober 2004 Ingenting skjer naar jeg trykker Ctr + F11. Jeg bruker Linux, hvis det har noe aa si. Det gjør jeg også, og Ctrl-F11 funker hos meg Hmm.. når du nevner det, så husker jeg det var en bug i en tidligere versjon der det ikke funket. Hvilken versjon kjører du? Skal funke i 7.54 som er den nyeste offisielle versjonen. 0 Siter
Gjest Ugga Bugga Skrevet 22. oktober 2004 Skrevet 22. oktober 2004 Det gjør jeg også, og Ctrl-F11 funker hos meg Hmm.. når du nevner det, så husker jeg det var en bug i en tidligere versjon der det ikke funket. Hvilken versjon kjører du? Skal funke i 7.54 som er den nyeste offisielle versjonen. Versjon 7.23 0 Siter
citoyen Skrevet 22. oktober 2004 Skrevet 22. oktober 2004 Versjon 7.23 Oppgrader. I tillegg: Sjekk at windowmanageren din ikke bruker ctrl-f11 til noe. KDE gjør det som default, så vidt jeg vet. Og windowmanageren har presedens over applikasjonen for å motta tastetrykk. 0 Siter
Gjest Ugga Bugga Skrevet 22. oktober 2004 Skrevet 22. oktober 2004 Oppgrader. I tillegg: Sjekk at windowmanageren din ikke bruker ctrl-f11 til noe. KDE gjør det som default, så vidt jeg vet. Og windowmanageren har presedens over applikasjonen for å motta tastetrykk. Takk. Det er fixet naa :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.