Gå til innhold

SmartClub

Gjest Sjoppoholiker

Anbefalte innlegg

Gjest Sjoppoholiker
Skrevet

Må man være medlem for å komme inn på SmartClub enda?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, men jeg tror man kan få et "dagskort" gratis en gang...

Dronningen1365380764
Skrevet

Ja, men jeg tror man kan få et "dagskort" gratis en gang...

Jeg tror de er sluttet med dagskort. Jeg har akkurat vært å fornyet kortet mitt. Anbefales. Det er mye fint der.

P.s all julepynt er kommet på plass....

Skrevet

Jeg tror de er sluttet med dagskort. Jeg har akkurat vært å fornyet kortet mitt. Anbefales. Det er mye fint der.

P.s all julepynt er kommet på plass....

hmmm. Må ta meg en tur til helgen. Fant forresten ut sist jeg var der at de har Wella SP shampoo på 1 liter (!!!) der til ca samme pris som man betaler for 0,5 liter hos frisøren. Woho!

Dronningen1365380764
Skrevet

hmmm. Må ta meg en tur til helgen. Fant forresten ut sist jeg var der at de har Wella SP shampoo på 1 liter (!!!) der til ca samme pris som man betaler for 0,5 liter hos frisøren. Woho!

Jeg fant mitt ynglinsmerke der i forgårs. Matrix. Dette ble jeg anbefalt en gang jeg var i USA. Var kjempefornøyd med det. Siden har jeg lett en del etter det. Nå har jeg kjøpt "hold i kuren" og håret mitt fikk et løft. Jeg skal tilbake ditt og kjøpe shampoo og balsam- hver flaske koster 99 kr. Anbefales.

Skrevet

Jeg fant mitt ynglinsmerke der i forgårs. Matrix. Dette ble jeg anbefalt en gang jeg var i USA. Var kjempefornøyd med det. Siden har jeg lett en del etter det. Nå har jeg kjøpt "hold i kuren" og håret mitt fikk et løft. Jeg skal tilbake ditt og kjøpe shampoo og balsam- hver flaske koster 99 kr. Anbefales.

Jøss, det må jeg teste ut! Takk for tipset:)

Skrevet

Her i byen (Trondheim) må man ikke ha noe kort i det hele tatt. Det er vel det samme overalt? Men man får med seg diverse tilbud om man har kort.

Skrevet

-Og kjempegode, store reker.

Kjøpte 5 kg. igår! Knallgode!

Er vel forskjellige tilbud hele tiden der, husker jeg var der før jul ifjor og fikk kjøpt Clarins rensekrem og ansitsvann, begge flaskene for kr. 198,-.

Billig og veldig drøye produkter.

Skrevet

I Oslo måtte man ha kort sist jeg handlet der, men her i Trondheim (Tiller) trenger man ikke det. Det er kun om man vil benytte seg av medlemsprisene (som jeg enda ikke har sett noe til) at man må ha kortet.

Sist jeg fikk oppdatert mitt medlemskort, kostet det 100 kroner for et år. Vet i grunn ikke om det har vært lønnsomt, tror ikke det.

Dronningen1365380764
Skrevet

I Oslo måtte man ha kort sist jeg handlet der, men her i Trondheim (Tiller) trenger man ikke det. Det er kun om man vil benytte seg av medlemsprisene (som jeg enda ikke har sett noe til) at man må ha kortet.

Sist jeg fikk oppdatert mitt medlemskort, kostet det 100 kroner for et år. Vet i grunn ikke om det har vært lønnsomt, tror ikke det.

"Sist jeg fikk oppdatert mitt medlemskort, kostet det 100 kroner for et år. Vet i grunn ikke om det har vært lønnsomt,tror ikke det."

Om det er lønnsomt kommer helt ann på hvor mye du kjøper. Vi skal nå legge et gulv og trenger plater og isolasjon. Vi sparer enormt mye. Og da har vi sjekket rundt på 4-5 andre plasser. Vi skal også ha oss hvitevare og tv, her var det også mye å spare. De er billig på slike ting. Dessuten er make up, shampoo etc. billig. Men jeg tror det er viktig å være selektiv når man skal inn på et slikt sted, ellers blir man oppslukt.

Gjest lurer jeg på...
Skrevet

"Sist jeg fikk oppdatert mitt medlemskort, kostet det 100 kroner for et år. Vet i grunn ikke om det har vært lønnsomt,tror ikke det."

Om det er lønnsomt kommer helt ann på hvor mye du kjøper. Vi skal nå legge et gulv og trenger plater og isolasjon. Vi sparer enormt mye. Og da har vi sjekket rundt på 4-5 andre plasser. Vi skal også ha oss hvitevare og tv, her var det også mye å spare. De er billig på slike ting. Dessuten er make up, shampoo etc. billig. Men jeg tror det er viktig å være selektiv når man skal inn på et slikt sted, ellers blir man oppslukt.

Har aldri vært på smartclub jeg... Hvordan er kvaliteten på disse varene? Hva har de? Og hvem er målgruppe? Er det merkevarer?

Skrevet

Har aldri vært på smartclub jeg... Hvordan er kvaliteten på disse varene? Hva har de? Og hvem er målgruppe? Er det merkevarer?

Se http://www.smartclub.no/ - og ja de har merkevarer.

Skrevet

I Råde og Trondheim trenger du ikke vær medlem, på de andre stedene SmartClub befinner seg her i landet må du ha medlemskort.

Dronningen1365380764
Skrevet

"Har aldri vært på smartclub jeg... Hvordan er kvaliteten på disse varene? Hva har de? Og hvem er målgruppe? Er det merkevarer? "

De har merkevarer ja. God kvalitet er det også. Lån deg et kort for å gå innom å se om det kan være interessant for deg.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...