Gå til innhold

Treningssenter for mor/datter.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har noen erfaring med Nautilus gym and trim?

Bråkete og høy musikk der? (jeg, mor som lurer på det da..., ikke datteren).

Lurer på om det er bra der for er det nærmeste treningssenteret der jeg bor.

Har ei datter som blir 16 år i februar 05 og vil gjerne begynne, hun har hørt man må være 16 år for å melde seg inn.

Tenkte kanskje jeg følger med, kan jo være hyggelig å gå til noe sammen vi to. Jeg er veldig glad i å svømme og svømmehallen ligger ved siden av. Koster jo om man kun skal inn der også. Kanskje noe av treningen på treningssenteret kan passe meg. Min datter er mest interessert i aerobic'en, er vel det der også?

Jeg hjemme på stuegulvet et par ganger i uka og trives med det, trimsykkel og håndvekter, men kan jo bli koselig å trene på et treningssenter igjen. Gjort det før, men sluttet, var så bråkete og høy musikk!!

Videoannonse
Annonse
IngenLurerDenneGutten
Skrevet

Der jeg trimmer spiller de System of Down på full guffe, jeg trodde det skulle være sånn jeg.

Skrevet

Der jeg trimmer spiller de System of Down på full guffe, jeg trodde det skulle være sånn jeg.

Ja, nettopp det jeg er redd for.....at det skal være så høy musikk, og bråkete også som det var der jeg gikk.

Tror nok de fleste liker det, men kan jo hende noen godt voksne synes det blir for masete.

Får sjekke litt før jeg melder meg inn noe sted. Takk for info, IngenLurerDenneGutten.

IngenLurerDenneGutten
Skrevet

Ja, nettopp det jeg er redd for.....at det skal være så høy musikk, og bråkete også som det var der jeg gikk.

Tror nok de fleste liker det, men kan jo hende noen godt voksne synes det blir for masete.

Får sjekke litt før jeg melder meg inn noe sted. Takk for info, IngenLurerDenneGutten.

Vel - jeg ga vel ingen info. akkurat. "Gymet" der jeg trimmer er mitt. Men når klientellet vil ha dette bråket må jeg bare la de spille det, og jeg er på din alder, nesten. Stakkars meg:-)

Gjest engel (har med kake, vin, og litt eddik)
Skrevet

Høy musikk? Tenker du på i rom med treningsapparater, eller i aerobicssaler? I de åpne rommene er det jo ikke høy musikk akkurat. Det er bare veldig DÅRLIG lyd, og masete og dårlig musikk.

I småsalene er det høy musikk, men den er mye bedre, og bedre lyd sieden akustikken er mer kontrollerbar.

Elixia tror jeg er litt mer 'voksent' enn sats, men bare litt. Nautillus vet jeg ikke.

Det beste for deg/dere hadde vel vært i en idrettsklubb som har treningspartier/aerobics. Der er det ikke så masete, og dessuten mer sosialt (synes å huske at du ønsket det). men da må du stille på rett dag til rett tid. Fordelen med sentrene er jo at du kan gå når som helst.

lykke til, da! Hvis du ikke skl gå stavgang, da? det er uten musikk.. bare fuglesang ..om sommer'n iallfall.

Angela1365380318
Skrevet

Du kan jo be om en gratis prøve uke, og se selv hva du synest om lydnivået. (de fleste steder tilbyr deg en gratis prøveuke)

Jeg vet at det har kommet en ny treningskjede til Norge fra Russland kalt Shaping eller noe slikt, der kun jenter/kvinner få gå. Det skal visst være veldig bra, men jeg har ikke prøvd selv enda.

Dersom du skal ta timer så vet jeg av egen erfaring at Core Controll, yoga og pilates er god styrke og tøye trening uten høy musikk.

Skrevet

Høy musikk? Tenker du på i rom med treningsapparater, eller i aerobicssaler? I de åpne rommene er det jo ikke høy musikk akkurat. Det er bare veldig DÅRLIG lyd, og masete og dårlig musikk.

I småsalene er det høy musikk, men den er mye bedre, og bedre lyd sieden akustikken er mer kontrollerbar.

Elixia tror jeg er litt mer 'voksent' enn sats, men bare litt. Nautillus vet jeg ikke.

Det beste for deg/dere hadde vel vært i en idrettsklubb som har treningspartier/aerobics. Der er det ikke så masete, og dessuten mer sosialt (synes å huske at du ønsket det). men da må du stille på rett dag til rett tid. Fordelen med sentrene er jo at du kan gå når som helst.

lykke til, da! Hvis du ikke skl gå stavgang, da? det er uten musikk.. bare fuglesang ..om sommer'n iallfall.

Joda, engel, går stavgang, jeg er er kjempegodt fornøyd med denslags trim. Frisk luft og som du skriver fuglesang, flott natur. Jogger også i sommerhalvåret. Alt dette gratis til og med!

Jeg liker allsidighet. Variert trening.

Trene må jeg, så det blir noe av om det ikke er en bestemt dag på et bestemt klokkeslett.

Det var i den store salen med treningsapparater jeg mente det var høy musikk.

Ikke så stort treingssenter dette, men musikken var enorm høy og veldig bråkete type musikk. Flere godt voksne damer sluttet p.g.a. dette så følte ikke at jeg overreagerte heller. Vi sa fra til ledelsen, men de gjorde ikke noe med det.

Vi reagerer jo forskjellig, noen er vel litt var på høye lyder og sliter man med kroniske smerter, deriblant mye vondt i hodet så er det godt å ikke ha for høye lyder. Skulle jo gjerne trene fordet da.

Vi har trimgruppe i idrettslaget her, men virker som mere "husmortrim". Tror ikke jeg får med 15åringen dit og det er jo ikke noe rart.

Hvorfor dette kom opp nå er fordi datteren har lyst til å begynne på noe og siden jeg er glad i forskjellig trening kunne det være hyggelig å gjøre noe sammen.

Må bare finne et sted som passer oss begge, om jeg klarer.

Skrevet

Vel - jeg ga vel ingen info. akkurat. "Gymet" der jeg trimmer er mitt. Men når klientellet vil ha dette bråket må jeg bare la de spille det, og jeg er på din alder, nesten. Stakkars meg:-)

Ja, stakkar deg, det sier jeg også!

Føler disse treingssenterene er mest for unge jeg da. Prøvde å gå om formiddagen også jeg, men var ikke noe bedre da. Mange unge da også. De fleste liker nok musikken på full guffe og flertallet vinner.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...