Gjest LucySky Skrevet 21. oktober 2004 Skrevet 21. oktober 2004 Jeg skal overføre en sum til et kontor i Spania. De har sendt meg navn på banken, kode på banken (?), kontrollkode, kontonummer, "swift code" og IBAN-code (??) - en hel masse greier. Må jeg i banken for å gjøre dette (rent fysisk, mener jeg) eller kan jeg gjøre det pr. min bank på nettet i Norge? Aldri gjort dette før. 0 Siter
Dorthe Skrevet 21. oktober 2004 Skrevet 21. oktober 2004 Du kan gjøre det på nettbanken men det koster. 0 Siter
Gjest LucySky Skrevet 21. oktober 2004 Skrevet 21. oktober 2004 Du kan gjøre det på nettbanken men det koster. OK, takk for svaret. 0 Siter
Gjest bebba Skrevet 21. oktober 2004 Skrevet 21. oktober 2004 Det er billigst å gjøre det via nettbank, og raskest. Det er rådyrt å gå i banken og betale der. 0 Siter
Åsemor Skrevet 21. oktober 2004 Skrevet 21. oktober 2004 Jeg kunne ikke gjøre det i nettbanken! Dro til banken og spurte om hjelp, men de sa jeg ikke hadde mulighet til det. Fylte ut skjema i banken, og det hørtes ut til at det kunne bli dyrt, men det ble ikke så halvgærent allikevel. Jeg har sparebank1. 0 Siter
Platina Skrevet 21. oktober 2004 Skrevet 21. oktober 2004 I den banken jeg jobber kan man overføre både via nettbanken og om du møter opp personlig. Man ser vel helst at man bruker nettbanken. Det koster uansett 50 kroner pr overførsel. Men jeg har også nettbank i en annen bank og der kan man ikke overføre til utlandet. Så det kommer an på hviken bank du bruker. 0 Siter
fru Burlefot Skrevet 22. oktober 2004 Skrevet 22. oktober 2004 Jeg ser mange sier at det er dyrt å overføre penger til utlandet. Jeg kan bare anbefale Skandiabanken - der er alt gratis - også utenlandsoverføring og man kan gjøre det kjapt og greit i nettbanken. Dagens reklame! 0 Siter
Gjest Lenin Skrevet 22. oktober 2004 Skrevet 22. oktober 2004 Jeg ser mange sier at det er dyrt å overføre penger til utlandet. Jeg kan bare anbefale Skandiabanken - der er alt gratis - også utenlandsoverføring og man kan gjøre det kjapt og greit i nettbanken. Dagens reklame! Jeg har vurdert å skifte til Skandiabanken, men overfører regelmessig penger til Russland. Er de med på listen over land det går an å sende penger til der? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.