Dorthe Skrevet 21. oktober 2004 Skrevet 21. oktober 2004 Fjernkontrollen min er borte og jeg får ikke lukket døra. Minstemann og jeg kom inn og hadde handlet, og la ting på plass i kjøkkenskapene. Dermed var den borte. Vi har leita i alle kjøkkenskap, i kjøleskapet og i fryseboksen. I alle skuffer og i entreen og på badet. Den er borte og jeg kan ikke ringe å få en ny. Det er dødsflaut og antageligvis dritdyrt. Hele huset er ryddig, ja faktisk ) men jeg får ikke lukket døra og det er kaldt her. Hjelp meg ;o( 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 21. oktober 2004 Skrevet 21. oktober 2004 I heisen? På verandaen? I ei lomme på jakka di? Bak døra? I ei lomme på stolen? Sammen med skoa til Minstemann i gangen? Kjøkkenbenken? I en av bæreposene du hadde med deg inn? I Minstemanns skolesekk? 0 Siter
Dorthe Skrevet 21. oktober 2004 Forfatter Skrevet 21. oktober 2004 I heisen? På verandaen? I ei lomme på jakka di? Bak døra? I ei lomme på stolen? Sammen med skoa til Minstemann i gangen? Kjøkkenbenken? I en av bæreposene du hadde med deg inn? I Minstemanns skolesekk? Jeg har sjekket alle de stedene, jeg blir sprø. Har tømt hele matskapet, kjøleskapet og frysern. 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 21. oktober 2004 Skrevet 21. oktober 2004 Jeg har sjekket alle de stedene, jeg blir sprø. Har tømt hele matskapet, kjøleskapet og frysern. Kan den ha detti ned fra verandaen? 0 Siter
Dorthe Skrevet 21. oktober 2004 Forfatter Skrevet 21. oktober 2004 Kan den ha detti ned fra verandaen? Jeg kom ikke lenger enn inn i første gangen og ut på kjøkkenet og så var den borte. Sjekket svalgangen med en gang. der er den ikke. 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 21. oktober 2004 Skrevet 21. oktober 2004 Jeg kom ikke lenger enn inn i første gangen og ut på kjøkkenet og så var den borte. Sjekket svalgangen med en gang. der er den ikke. Kan den ha detti bak kjøleskapet? Og du sitter ikke på den? 0 Siter
Gjest rutangis netu Skrevet 21. oktober 2004 Skrevet 21. oktober 2004 Kan du i vanvare ha kastet den i søppelbøtta, i skittentøysdunken, i papir- eller metallavfallet eller der du samler plasthandleposene? 0 Siter
Dorthe Skrevet 21. oktober 2004 Forfatter Skrevet 21. oktober 2004 Kan den ha detti bak kjøleskapet? Og du sitter ikke på den? Nå måtte jeg sjekke ) Jeg sitter ikke på den. Og den er ikke bak kjøleskapet eller fryser'n. Jeg fatter det ikke. 0 Siter
Dorthe Skrevet 21. oktober 2004 Forfatter Skrevet 21. oktober 2004 Kan du i vanvare ha kastet den i søppelbøtta, i skittentøysdunken, i papir- eller metallavfallet eller der du samler plasthandleposene? Nei, den er tung så den ville smelt i søppelbøtta og jeg har sjekket der. Den er ikke blandt plastposene heller og heller ikke i brødposen. Og jeg har tømt skittentøyskurven. 0 Siter
cathlin Skrevet 21. oktober 2004 Skrevet 21. oktober 2004 Den mistet kontrollen og reiste på ferie? 0 Siter
IngenLurerDenneGutten Skrevet 21. oktober 2004 Skrevet 21. oktober 2004 Nei, den er tung så den ville smelt i søppelbøtta og jeg har sjekket der. Den er ikke blandt plastposene heller og heller ikke i brødposen. Og jeg har tømt skittentøyskurven. Da har du den i vaskemaskinen;) 0 Siter
Dorthe Skrevet 21. oktober 2004 Forfatter Skrevet 21. oktober 2004 Den mistet kontrollen og reiste på ferie? Ja, det ser nesten slik ut ) 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 21. oktober 2004 Skrevet 21. oktober 2004 Nei, den er tung så den ville smelt i søppelbøtta og jeg har sjekket der. Den er ikke blandt plastposene heller og heller ikke i brødposen. Og jeg har tømt skittentøyskurven. Og minsten har ikke gjemt den for å lure deg? Har du endevendt jakkelommer? Og alle skap de du putta inn ting etter handleturen? 0 Siter
Dorthe Skrevet 21. oktober 2004 Forfatter Skrevet 21. oktober 2004 Da har du den i vaskemaskinen;) Jeg skal sjekke for jeg har den full av reine klær. 0 Siter
IngenLurerDenneGutten Skrevet 21. oktober 2004 Skrevet 21. oktober 2004 Jeg skal sjekke for jeg har den full av reine klær. Våte - som har snurra på 40 grader? 0 Siter
Dorthe Skrevet 21. oktober 2004 Forfatter Skrevet 21. oktober 2004 Og minsten har ikke gjemt den for å lure deg? Har du endevendt jakkelommer? Og alle skap de du putta inn ting etter handleturen? Nei, han hadde nok ikke turt det, Jeg hadde den i fanget da jeg kom inn. Alle skap har jeg og assistenten tømt i dag. 0 Siter
Dorthe Skrevet 21. oktober 2004 Forfatter Skrevet 21. oktober 2004 Våte - som har snurra på 40 grader? Det er helt greit, da kan jeg få en ny i morgen. 0 Siter
IngenLurerDenneGutten Skrevet 21. oktober 2004 Skrevet 21. oktober 2004 Det er helt greit, da kan jeg få en ny i morgen. _Får_ den? De er dyre. 0 Siter
Dorthe Skrevet 21. oktober 2004 Forfatter Skrevet 21. oktober 2004 _Får_ den? De er dyre. Ja, hvis jeg sier den er gått i stykker så. Hvis jeg har mistet den koster den nok flesk tenker jeg. 10 000 kr? Det har jeg ikke råd til. Den må kodes også, går til mange dører,8 stk. 0 Siter
u100048817 Skrevet 21. oktober 2004 Skrevet 21. oktober 2004 Har du sett i yttergangen? Inni/mellom støvler og sko? Hvor låste du opp? Kan du ha mistet den utenfor? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.