Gå til innhold

Detektiver-hvor er fjernkontrollen min

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fjernkontrollen min er borte og jeg får ikke lukket døra.

Minstemann og jeg kom inn og hadde handlet, og la ting på plass i kjøkkenskapene.

Dermed var den borte. Vi har leita i alle kjøkkenskap, i kjøleskapet og i fryseboksen. I alle skuffer og i entreen og på badet. Den er borte og jeg kan ikke ringe å få en ny. Det er dødsflaut og antageligvis dritdyrt.

Hele huset er ryddig, ja faktisk :o) men jeg får ikke lukket døra og det er kaldt her.

Hjelp meg ;o(

Videoannonse
Annonse
  • Svar 43
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Dorthe

22

• mariaflyfly

5

• IngenLurerDenneGutten

3

• nick

2

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

I heisen? På verandaen? I ei lomme på jakka di? Bak døra? I ei lomme på stolen? Sammen med skoa til Minstemann i gangen? Kjøkkenbenken? I en av bæreposene du hadde med deg inn? I Minstemanns skolesekk?

Skrevet

I heisen? På verandaen? I ei lomme på jakka di? Bak døra? I ei lomme på stolen? Sammen med skoa til Minstemann i gangen? Kjøkkenbenken? I en av bæreposene du hadde med deg inn? I Minstemanns skolesekk?

Jeg har sjekket alle de stedene, jeg blir sprø. Har tømt hele matskapet, kjøleskapet og frysern.

Skrevet

Jeg har sjekket alle de stedene, jeg blir sprø. Har tømt hele matskapet, kjøleskapet og frysern.

Kan den ha detti ned fra verandaen?

Skrevet

Kan den ha detti ned fra verandaen?

Jeg kom ikke lenger enn inn i første gangen og ut på kjøkkenet og så var den borte. Sjekket svalgangen med en gang. der er den ikke.

Skrevet

Jeg kom ikke lenger enn inn i første gangen og ut på kjøkkenet og så var den borte. Sjekket svalgangen med en gang. der er den ikke.

Kan den ha detti bak kjøleskapet? Og du sitter ikke på den? ;)

Gjest rutangis netu
Skrevet

Kan du i vanvare ha kastet den i søppelbøtta, i skittentøysdunken, i papir- eller metallavfallet eller der du samler plasthandleposene?

Skrevet

Kan den ha detti bak kjøleskapet? Og du sitter ikke på den? ;)

Nå måtte jeg sjekke :o)

Jeg sitter ikke på den. Og den er ikke bak kjøleskapet eller fryser'n. Jeg fatter det ikke.

Skrevet

Kan du i vanvare ha kastet den i søppelbøtta, i skittentøysdunken, i papir- eller metallavfallet eller der du samler plasthandleposene?

Nei, den er tung så den ville smelt i søppelbøtta og jeg har sjekket der. Den er ikke blandt plastposene heller og heller ikke i brødposen.

Og jeg har tømt skittentøyskurven.

IngenLurerDenneGutten
Skrevet

Nei, den er tung så den ville smelt i søppelbøtta og jeg har sjekket der. Den er ikke blandt plastposene heller og heller ikke i brødposen.

Da har du den i vaskemaskinen;)

Skrevet

Den mistet kontrollen og reiste på ferie?

Ja, det ser nesten slik ut :o)

Skrevet

Og minsten har ikke gjemt den for å lure deg? ;) Har du endevendt jakkelommer? Og alle skap de du putta inn ting etter handleturen?

Skrevet

Da har du den i vaskemaskinen;)

Jeg skal sjekke for jeg har den full av reine klær.

IngenLurerDenneGutten
Skrevet

Jeg skal sjekke for jeg har den full av reine klær.

Våte - som har snurra på 40 grader?

Skrevet

Og minsten har ikke gjemt den for å lure deg? ;) Har du endevendt jakkelommer? Og alle skap de du putta inn ting etter handleturen?

Nei, han hadde nok ikke turt det, Jeg hadde den i fanget da jeg kom inn. Alle skap har jeg og assistenten tømt i dag.

Skrevet

Våte - som har snurra på 40 grader?

Det er helt greit, da kan jeg få en ny i morgen.

IngenLurerDenneGutten
Skrevet

Det er helt greit, da kan jeg få en ny i morgen.

_Får_ den? De er dyre.

Skrevet

_Får_ den? De er dyre.

Ja, hvis jeg sier den er gått i stykker så. Hvis jeg har mistet den koster den nok flesk tenker jeg. 10 000 kr?

Det har jeg ikke råd til. Den må kodes også, går til mange dører,8 stk.

Skrevet

Har du sett i yttergangen? Inni/mellom støvler og sko? Hvor låste du opp? Kan du ha mistet den utenfor?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...