Gå til innhold

Carew. Arrogant? Barnslig?

Anbefalte innlegg

Dronningen1365380764
Skrevet

Mente ikke å være for "røff" i min kommentar, men fant din kritikk litt "merkelig" (og morsom) sett i forhold til hva du kritiserte.

Selv synes jeg ikke det er så galt å kritisere offentlige personer her inne. Og spesielt ikke personer som offentlig driver "skittkasting" om andre.

Såpass både fortjener de og burde akseptere.

At vi av og til kan bli litt personlige mot hverandre her, er vel også forståelig - selv om det selvfølgelig bør begrenses så mye som mulig.

Helt ok med konstruktiv tilbakemelding.

Jeg reagerte bare på usakligheter som revslikkere og hat angep på personer. Synes det er greit å ta opp peronlige saker til debatt men da synes jeg man må legge frem "problemstilling" (F.eks.er det greit at offentlige personer får oppføre seg slik? (enkel problemstilling med dog et eksempel)) på en litt mer reflektert og nyansert måte. Nå svarte jeg ureflektert tilbake, men det er nok en naturlig respons på et umodent innlegg.

Skal skjerpe meg i fremtiden.,

;-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Helt ok med konstruktiv tilbakemelding.

Jeg reagerte bare på usakligheter som revslikkere og hat angep på personer. Synes det er greit å ta opp peronlige saker til debatt men da synes jeg man må legge frem "problemstilling" (F.eks.er det greit at offentlige personer får oppføre seg slik? (enkel problemstilling med dog et eksempel)) på en litt mer reflektert og nyansert måte. Nå svarte jeg ureflektert tilbake, men det er nok en naturlig respons på et umodent innlegg.

Skal skjerpe meg i fremtiden.,

;-)

Tro vi er ganske enige her jeg:-)

Ha en riktig god helg!

Dronningen1365380764
Skrevet

Tro vi er ganske enige her jeg:-)

Ha en riktig god helg!

God helg til deg og :-)

Skrevet

Jeg finnes en plass midt inni den stor bokverdenen jeg da........men det er min hemmelighet;)

Kanskje jeg er en av konene til "Bokhandleren i Kabul"??

Alle vet vel at det er Dankert-Anna bøkene du er med i?

Skrevet

Motbydelig fyr. Blir dårlig bare jeg tenker på ham. Fysj.

Skrevet

Han kan være så arrogant han vil, hvis han er tilsvarende dyktig med ball. Det er han ikke.

Det må være noe feil med hofteleddstillingen til den fyren, kombinert med åpenbare feil i knehasene. Han beveger som om han hadde en agurk stukket opp i ræva.

Møkkafyr. For mye gull og dingeldangel. Ser ut som en nyrik pakkis.

Gjest rutangis netu
Skrevet

Det er nok ganske mange norske kjendiser som har skrevet bok om seg selv som har "dratt" med seg andre.... så Henning Berg er nok ikke alene...Jeg er faktisk nevnt i en bok jeg også........(hemmelig)......

Klart det er mange som er nevnt i biografier her til lands. Men noen ganger er en nevne på en hyggelig måte, da er det jo greit. Men jeg synes det er litt stygt gjort å utlevere folks dumheter egentlig. Litt sånn barnslig hevn. Berg kan nok vente seg litt tilbake når Carew kommer med bok.

Skrevet

Husker i begynnelsen da Carew ble "oppdaget" som et talent... ute på byen var det alltid et slep med (villige) damer rundt han og han så ut som om han eide hele stedet og ble irritert om han måtte vente (kø, folk der han skulle gå, etc)... så ja, husker venninnene mine og jeg syntes han virket rimelig arrogant bare fordi han kunne noe med en ball..

Skrevet

Alle vet vel at det er Dankert-Anna bøkene du er med i?

Da må du fortelle meg hvem Dankert-Anna er/var...

Skrevet

Klart det er mange som er nevnt i biografier her til lands. Men noen ganger er en nevne på en hyggelig måte, da er det jo greit. Men jeg synes det er litt stygt gjort å utlevere folks dumheter egentlig. Litt sånn barnslig hevn. Berg kan nok vente seg litt tilbake når Carew kommer med bok.

skitt kasting er ikke bra nei, men for å fortelle en komplett historie må man avogtil snakke negativt om noen. Og i et liv er det alltid folk en ikke kommer overens med. men det er selvsagt vurderinger man må ta før man begynner med et slikt bokprosjekt.

Men hvis Carew svarer Berg i en evnt. bok, ja da er han skikkelig tomsing....det blir for dumt.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...