Gå til innhold

Har du funnet "fjertisen" din, Dorthe?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, kan du skjønne hvor den er blitt av? Den er stor og med tråd og nøklene henger i enden så den er tung også.

Skrevet

Nei, kan du skjønne hvor den er blitt av? Den er stor og med tråd og nøklene henger i enden så den er tung også.

Nei, og så vanvittig irriterende sånt er!!

Håper den kommer til rette før du tenker på å legge deg!

Skrevet

Nei, og så vanvittig irriterende sånt er!!

Håper den kommer til rette før du tenker på å legge deg!

Jeg har leita i et og et halvt døgn snart ;o)

Hadde det enda vært bomba her men det er det ikke.

Skrevet

Jeg har leita i et og et halvt døgn snart ;o)

Hadde det enda vært bomba her men det er det ikke.

Har du prøvd å foreta en rekonstruksjon av alle bevegelser fra tidspunktet da du så den sist og fram til den ble registrert savnet?

Skrevet

Har du prøvd å foreta en rekonstruksjon av alle bevegelser fra tidspunktet da du så den sist og fram til den ble registrert savnet?

Jeg vet jeg pakket ut varene på kjøkkenet og jeg tissa men den er ikke til å finne. Men jeg var sliten og stressa akkurat da men vanligvis legger jeg den ikke steder som er usynlige.

Faen.....

Skrevet

Jeg vet jeg pakket ut varene på kjøkkenet og jeg tissa men den er ikke til å finne. Men jeg var sliten og stressa akkurat da men vanligvis legger jeg den ikke steder som er usynlige.

Faen.....

Du får tilkalle de synske i "Fornemmelse for mord".

Skrevet

Ja, det er rett før

Skrevet

Ja, det er rett før

Har du fått koblet ut automatikken sånn at du får låst døren?

Skrevet

Har du fått koblet ut automatikken sånn at du får låst døren?

Jeg har en annen som går på ytterdøra. Heldigvis. Men jeg får ikke åpnet garasjedøra for den er blytung pga automatikken og så får jeg ikke lukket døra til bislaget så det trekker som bare det. Men kan jeg dra ut stikkontakta til døra inne, kobler jeg ut automatikken da?

Jeg har hatt det i to uker og mannen har vært her to ganger fordi det er vært feil. Og nå har jeg mistet kontrollen. Det er skikkelig flaut. Jeg håper jeg finner den i løpet av helga. Dette føles ut som en stor krise akkurat nå :o)

Skrevet

Jeg har en annen som går på ytterdøra. Heldigvis. Men jeg får ikke åpnet garasjedøra for den er blytung pga automatikken og så får jeg ikke lukket døra til bislaget så det trekker som bare det. Men kan jeg dra ut stikkontakta til døra inne, kobler jeg ut automatikken da?

Jeg har hatt det i to uker og mannen har vært her to ganger fordi det er vært feil. Og nå har jeg mistet kontrollen. Det er skikkelig flaut. Jeg håper jeg finner den i løpet av helga. Dette føles ut som en stor krise akkurat nå :o)

Prøv å trekke ut stikk-kontakten, sannsynligvis kan du betjene døra manuelt da.

Det hender forøvrig at de er litt snille med rotekopper og "låner" ut en fjernkontroll inntil videre. Går an å spørre:-)

Skrevet

Prøv å trekke ut stikk-kontakten, sannsynligvis kan du betjene døra manuelt da.

Det hender forøvrig at de er litt snille med rotekopper og "låner" ut en fjernkontroll inntil videre. Går an å spørre:-)

Det er flaut, men jeg er altså en rotekopp. Det er derfor jeg har fast plass på den. Men så sto heisen da og jeg ble mer og mer stressa for jeg ville hjem.

Men jeg får ringe til mandag hvis jeg ikke finner den. Egentlig er det en dustekontroll, den går på ir og har en rekkevidde på to meter. Den andre er en radiostyrt en. Men den virker ikke på verandadøra, døra til bislaget og kjelleren.

Skrevet

Faen.....

Den har detti under badekaret! :)

Gjest rutangis netu
Skrevet

Faen.....

Du har lagt den i osteklokka istedenfor osten du! hehe...

Gjest Sant som sagt
Skrevet

Jeg ringte faktisk til en synsk en gang noe veldig viktig kom bort for meg! Bare telefonsvarer, men jeg var så fortvilet at jeg la fram ærendet allikevel. Men regnet det som nytteløst. Allikevel, helt plutselig så var det noe som sa meg at jeg skulle gå dit og kikke der. Et sted jeg hadde lett flere ganger allerede. Og DER var tingen. Hadde lurt seg bort et sted jeg oversåd en. Kunne jo være tilfeldig, men det var akkurat som noen fortalte meg at den var der. Merkelig. Ville ikke lett der en gang til iallefall.

Gjest rutangis netu
Skrevet

For et system da! Hva skjer hvis strømmen går. Kommer du verken ut eller inn da?

Skrevet

Den har detti under badekaret! :)

Jeg har sjekket der også :o(

Skrevet

Mulig du har fått disse tipsene før eller at du uansett har sjekket det, men hva med dette:

- oppi et par sko som står i gangen? (ikke nødvendigvis dem som dere brukte i går)

- den har falt oppi en handlepose og blitt der, dvs at den f.eks. har blitt med til det stedet hvor du lagrer posene?

- Eller blitt med oppi fryseboksen sammen med noe? Kjøleskapet?

- Skittentøyskurven?

Skrevet

Mulig du har fått disse tipsene før eller at du uansett har sjekket det, men hva med dette:

- oppi et par sko som står i gangen? (ikke nødvendigvis dem som dere brukte i går)

- den har falt oppi en handlepose og blitt der, dvs at den f.eks. har blitt med til det stedet hvor du lagrer posene?

- Eller blitt med oppi fryseboksen sammen med noe? Kjøleskapet?

- Skittentøyskurven?

Morsan, alle de stedene er sjekket, dette er ikke til å tro

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...