Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Selv har jeg prosopagnosia, prøv å finne det på nettet du.

Ikke lett med leger som ikke vet noenting..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg skjønte hva det var ja men det var slett ikke nok informasjon der hvis jeg hadde trengt å vite mer.

Skrevet

Har du prosopagnosia? Etter en skade? Nå ble jeg nysgjerrig, du trenger ikke svare.

Skrevet

Har du prosopagnosia? Etter en skade? Nå ble jeg nysgjerrig, du trenger ikke svare.

Svarer gjerne jeg :)

Har hatt det så langt tilbake jeg kan huske, antageligvis medfødt.

Første gang jeg skjønte at noe var annerledes, var da jeg som sekstenåring ikke klarte å se for meg kjæresten min, enda så forelsket vi var.

Nå har vi vært gift i 17 år, og har tre herlige unger, men se dem for meg, det kan jeg ikke.

Et problem ble det først da vi flyttet ut av Oslo, og til et lite sted, der barna begynte på skole og barnehage.

Tlslutt endte jeg med å hilse på alle jeg møtte, for jeg kjente ikke igjen noen uansett.

Senest i dag møtte jeg en blid dame på butikken, hun skravlet fælt, og jeg hadde ikke den fjerneste anelse, men jattet med.

Etterpå spurte jeg sønnen min (7 år) hvem det var, og det viste seg at det var læreren hans, som vi halvtimen tidligere hadde vært i konferansetime med..

Men, men, noe stort problem er det ikke, det er iallefall ikke noe dødelig.

Litt kuriøst selvfølgelig, vi er under 100 på verdensbasis. Men ingen, unntatt mann og barn vet om dette med meg.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...