Gjest myface Skrevet 22. oktober 2004 Skrevet 22. oktober 2004 Selv har jeg prosopagnosia, prøv å finne det på nettet du. Ikke lett med leger som ikke vet noenting.. 0 Siter
Dorthe Skrevet 22. oktober 2004 Forfatter Skrevet 22. oktober 2004 Selv har jeg prosopagnosia, prøv å finne det på nettet du. Ikke lett med leger som ikke vet noenting.. Jeg skjønte hva det var ja men det var slett ikke nok informasjon der hvis jeg hadde trengt å vite mer. 0 Siter
ariadne Skrevet 22. oktober 2004 Skrevet 22. oktober 2004 Selv har jeg prosopagnosia, prøv å finne det på nettet du. Ikke lett med leger som ikke vet noenting.. Har du prosopagnosia? Etter en skade? Nå ble jeg nysgjerrig, du trenger ikke svare. 0 Siter
Gjest myface Skrevet 22. oktober 2004 Skrevet 22. oktober 2004 Har du prosopagnosia? Etter en skade? Nå ble jeg nysgjerrig, du trenger ikke svare. Svarer gjerne jeg Har hatt det så langt tilbake jeg kan huske, antageligvis medfødt. Første gang jeg skjønte at noe var annerledes, var da jeg som sekstenåring ikke klarte å se for meg kjæresten min, enda så forelsket vi var. Nå har vi vært gift i 17 år, og har tre herlige unger, men se dem for meg, det kan jeg ikke. Et problem ble det først da vi flyttet ut av Oslo, og til et lite sted, der barna begynte på skole og barnehage. Tlslutt endte jeg med å hilse på alle jeg møtte, for jeg kjente ikke igjen noen uansett. Senest i dag møtte jeg en blid dame på butikken, hun skravlet fælt, og jeg hadde ikke den fjerneste anelse, men jattet med. Etterpå spurte jeg sønnen min (7 år) hvem det var, og det viste seg at det var læreren hans, som vi halvtimen tidligere hadde vært i konferansetime med.. Men, men, noe stort problem er det ikke, det er iallefall ikke noe dødelig. Litt kuriøst selvfølgelig, vi er under 100 på verdensbasis. Men ingen, unntatt mann og barn vet om dette med meg. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.