Gå til innhold

hva er dolgalleriet?

Anbefalte innlegg

Skrevet

har hørt noen snakke om det i tidligere innlegg..

Videoannonse
Annonse
ShitDiddelyDo
Skrevet

Det er et galleri hvor dolere kan sende inn bilder av seg selv, og dermed få adgang til å se alle dolerne som ligger i "albumet".

Altså: Hvis det eksisterer enda.

Skrevet

Det er et galleri hvor dolere kan sende inn bilder av seg selv, og dermed få adgang til å se alle dolerne som ligger i "albumet".

Altså: Hvis det eksisterer enda.

Jo det eksisterer.

Send mail med bilde til bassisten så kommer du inn på galleriet.

Skrevet

Jo det eksisterer.

Send mail med bilde til bassisten så kommer du inn på galleriet.

hva er e-mail adr til bassissten?

Skrevet

takk skal du ha:) Skal sende mail dit

Man må ha vært aktiv på Dol eller ranglere en stund for å få bli med, ellers ville vel alle som ikke tør å vise bilde av seg skaffe seg et fakenick for å få tilgang til bildene. Mulig du har vært her en stund, men for meg er nicket ditt nytt.

Skrevet

Man må ha vært aktiv på Dol eller ranglere en stund for å få bli med, ellers ville vel alle som ikke tør å vise bilde av seg skaffe seg et fakenick for å få tilgang til bildene. Mulig du har vært her en stund, men for meg er nicket ditt nytt.

nicket ditt er helt nytt for meg og, men jeg har vært her en stund.

IngenLurerDenneGutten
Skrevet

Har jeg sjans der med konfirmasjonsbildet mitt?

Skrevet

Hehe, der fikk jeg den. Jeg er en av de "eldste" her på Dol. Har vært her siden de starta dette nettstedet:-)

Basse pleier å ta et søk for å finne ut hvor lenge folk har vært aktive, så da er det sikkert ikke noe problem hvis du har vært her en stund.

Skrevet

Hehe, der fikk jeg den. Jeg er en av de "eldste" her på Dol. Har vært her siden de starta dette nettstedet:-)

Basse pleier å ta et søk for å finne ut hvor lenge folk har vært aktive, så da er det sikkert ikke noe problem hvis du har vært her en stund.

hehe ikke sånn ment i det hele tatt:) jeg bare mente at det er ikke alltid man legger merke til nicket, personlig er jeg mer opptatt av å lese innleggene enn konsentrere meg om nickene. Pleide å vanke her for cirka 3 år siden, så glemte jeg det bort litt, og nå har jeg begynt igjen, brukte et annet nick for 3 år siden da.

Skrevet

[email protected]

Vi er _mange_ i det galleriet, ja. :)

Hva må man skrive i denne mailen da?

Har lyst å være med jeg å:( og jeg har da vært her en EVIGHET:)

Skrevet

Jeg tillater meg å svare selv om jeg ikke er amber sun:-)

Du skriver bare at du ønsker å få bildet ditt inn på galleriet, og hvilket passord du ønsker å bruke.

Skrevet

Jeg tillater meg å svare selv om jeg ikke er amber sun:-)

Du skriver bare at du ønsker å få bildet ditt inn på galleriet, og hvilket passord du ønsker å bruke.

OK, legger jeg bare ved bilde første gangen da, åsså skriver jeg hvem jeg er på DOL?

Skrevet

Ja, du oppfyller nok kravet om å ha vært aktiv en stund ;)

Du skriver at du vil være med, og legger ved bilde. Så får du link tilsendt når det er ordnet og godkjent. :)

Jeg var litt paranoid da jeg sendte inn bilde, livredd for å bli lurt til å legge ut bilde mens alle andres bilde var tullebilder .Men det er ordentlige bilder som er der, altså. :)

Skrevet

Ja, du oppfyller nok kravet om å ha vært aktiv en stund ;)

Du skriver at du vil være med, og legger ved bilde. Så får du link tilsendt når det er ordnet og godkjent. :)

Jeg var litt paranoid da jeg sendte inn bilde, livredd for å bli lurt til å legge ut bilde mens alle andres bilde var tullebilder .Men det er ordentlige bilder som er der, altså. :)

Gjennom årenes løp så har jo jeg lurt på åssen dere ser ut, dere som er her inne:)

Så forhåpentligvis ser dere meg og snart:)

IngenLurerDenneGutten
Skrevet

OK, legger jeg bare ved bilde første gangen da, åsså skriver jeg hvem jeg er på DOL?

Et bilde til basisten med nicknavnet klarer seg nok.

Sifra når du er på plass så skal jeg titte etter deg:)

Skrevet

Titte på:) hehe... ja det skal jeg gjøre!!!

Skal annonsere jeg:)

Skrevet

*kremt* Du er vel ikke der inne, eller...?

IngenLurerDenneGutten
Skrevet

*kremt* Du er vel ikke der inne, eller...?

Kremt?:)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...