Gå til innhold

hva er dolgalleriet?

Anbefalte innlegg

IngenLurerDenneGutten
Skrevet

*kremt* Du er vel ikke der inne, eller...?

Er du inne å titter nå?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kremt?:)

Det var en diskret måte å si "hva pokker har du der inne å gjøre hvis du ikke har bildet ditt der" *S*

IngenLurerDenneGutten
Skrevet

Det var en diskret måte å si "hva pokker har du der inne å gjøre hvis du ikke har bildet ditt der" *S*

Er det du som har det reiret på hue;)

IngenLurerDenneGutten
Skrevet

Unnskyld - var jeg ekkel nå(?)

Skrevet

Unnskyld - var jeg ekkel nå(?)

Ja, det er meg. Bare dumt å be om unnskyldning når man mener å være ekkel, så det skal du bare la være.

Men altså - hva gjør du der inne når du ikke er medlem? Jeg blir ganske irritert på gratispassajerer som attpåtil skryter av det.

IngenLurerDenneGutten
Skrevet

Ja, det er meg. Bare dumt å be om unnskyldning når man mener å være ekkel, så det skal du bare la være.

Men altså - hva gjør du der inne når du ikke er medlem? Jeg blir ganske irritert på gratispassajerer som attpåtil skryter av det.

Jeg er ikke der inne, men nå var jeg slem - og kan godt presentere meg om du vil:-/

Skrevet

Jeg er ikke der inne, men nå var jeg slem - og kan godt presentere meg om du vil:-/

Ingen fare, jeg tar meg ikke nær av sånt. Men for all del, du må gjerne presentere deg.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Jeg føler vel at dolgalleriet er litt passé.

Eller har man forandret på konseptet i løpet av årene som har gått?

For det er vel ikke bare de samme kjedelige bildene som alle har sett?

Skrevet

Jeg føler vel at dolgalleriet er litt passé.

Eller har man forandret på konseptet i løpet av årene som har gått?

For det er vel ikke bare de samme kjedelige bildene som alle har sett?

jeg har ikke sett noen bilder jeg, visste ikke engang var dolgalleriet var..

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...