IngenLurerDenneGutten Skrevet 22. oktober 2004 Skrevet 22. oktober 2004 *kremt* Du er vel ikke der inne, eller...? Er du inne å titter nå? 0 Siter
tonie Skrevet 22. oktober 2004 Skrevet 22. oktober 2004 Kremt? Det var en diskret måte å si "hva pokker har du der inne å gjøre hvis du ikke har bildet ditt der" *S* 0 Siter
IngenLurerDenneGutten Skrevet 22. oktober 2004 Skrevet 22. oktober 2004 Det var en diskret måte å si "hva pokker har du der inne å gjøre hvis du ikke har bildet ditt der" *S* Er det du som har det reiret på hue;) 0 Siter
IngenLurerDenneGutten Skrevet 22. oktober 2004 Skrevet 22. oktober 2004 Det var en diskret måte å si "hva pokker har du der inne å gjøre hvis du ikke har bildet ditt der" *S* Unnskyld - var jeg ekkel nå(?) 0 Siter
tonie Skrevet 22. oktober 2004 Skrevet 22. oktober 2004 Unnskyld - var jeg ekkel nå(?) Ja, det er meg. Bare dumt å be om unnskyldning når man mener å være ekkel, så det skal du bare la være. Men altså - hva gjør du der inne når du ikke er medlem? Jeg blir ganske irritert på gratispassajerer som attpåtil skryter av det. 0 Siter
IngenLurerDenneGutten Skrevet 22. oktober 2004 Skrevet 22. oktober 2004 Ja, det er meg. Bare dumt å be om unnskyldning når man mener å være ekkel, så det skal du bare la være. Men altså - hva gjør du der inne når du ikke er medlem? Jeg blir ganske irritert på gratispassajerer som attpåtil skryter av det. Jeg er ikke der inne, men nå var jeg slem - og kan godt presentere meg om du vil:-/ 0 Siter
tonie Skrevet 22. oktober 2004 Skrevet 22. oktober 2004 Jeg er ikke der inne, men nå var jeg slem - og kan godt presentere meg om du vil:-/ Ingen fare, jeg tar meg ikke nær av sånt. Men for all del, du må gjerne presentere deg. 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 22. oktober 2004 Skrevet 22. oktober 2004 Jeg føler vel at dolgalleriet er litt passé. Eller har man forandret på konseptet i løpet av årene som har gått? For det er vel ikke bare de samme kjedelige bildene som alle har sett? 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 22. oktober 2004 Forfatter Skrevet 22. oktober 2004 Jeg føler vel at dolgalleriet er litt passé. Eller har man forandret på konseptet i løpet av årene som har gått? For det er vel ikke bare de samme kjedelige bildene som alle har sett? jeg har ikke sett noen bilder jeg, visste ikke engang var dolgalleriet var.. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.