Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja, jeg ser på "Farmen" og "Bonderomantikk".

Nå har det tilspisset seg på Farmen - ønsker bare at Snorre skal gå på trynet ut.

Men det gjør han vel ikke, med det jerngrepet han har på beboerne.

Liker ikke utviklingen.

Da er det noe helt annet med "bonderomantikken". Det synes jeg er et veldig trivelig program, og jeg er ganske spent på hven de 4 bøndene velger til slutt.

Jeg tror Magnus har et spesielt øye til Camilla.

Er spent på om Hans Ole velger den eldste dama.

Har liksom fått for meg at Inga-Berit velger Henning.

Wenche var litt "uheldig" sist.Det var rart at hun ikke tok hintet Morgan gav på forhånd.

Noen her som har synspunkter ?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Enig i at Snorre må gå ut nå.

Synes Live bør bli vinneren.

I Bonderomantikk tror jeg Magnus mener camilla når han sier at han er forelsket i ei av jentene.

Inga Berit velger Ted tilslutt tror jeg.

Som du er jeg også spent på om Hans Ole fortsetter å velge hun som er litt eldre.

Wenche kom opp i en vanskelig situasjon med Morgan.

Tror han syntes hun bestemte for mye.

Vet ikke hvem hun kommer til å velge videre.

Skrevet

Enig i at Snorre må gå ut nå.

Synes Live bør bli vinneren.

I Bonderomantikk tror jeg Magnus mener camilla når han sier at han er forelsket i ei av jentene.

Inga Berit velger Ted tilslutt tror jeg.

Som du er jeg også spent på om Hans Ole fortsetter å velge hun som er litt eldre.

Wenche kom opp i en vanskelig situasjon med Morgan.

Tror han syntes hun bestemte for mye.

Vet ikke hvem hun kommer til å velge videre.

Ser du tipper Ted for Inga-Berit. Han er nok i tetsjiktet,ja.

( Men jeg personlig har fått sansen for Henning)

Ellersd så var vi da svært så samstemte.

Skrevet

Snorre har jeg vært imot siden starten, noe så sleipt og uggent skal man lete lenge etter så jeg har ham langt opp i halsen, men har også hatt det siden første program:)

Skrevet

Ser du tipper Ted for Inga-Berit. Han er nok i tetsjiktet,ja.

( Men jeg personlig har fått sansen for Henning)

Ellersd så var vi da svært så samstemte.

Liker Snorre jeg da og han vinner sikkert hele greia:)

Liker ikke reidun...

Bonderomantikk serien elsker jeg bare:) Trudde jeg hadde miste de følelsene , men sannlig var dem der. Har levd i et ikke romantiskk forhold i to år, ble slutt nu i sommer.... trudde jeg hadde glemt den deilige følelsen romatikken kan bringe fram... så pga av bonderomantikk har jeg sannlig gått hen å forelsket med.. det kiler i magen, hehe

Inga Berit håper jeg havner med Henning... Liker ikke Ted.

Magnus med Camilla

Wenche med... hva heter han igjen.. han høye kjekke? men i vertfall han.

Så han siste med hu eldste:)

Skrevet

Liker Snorre jeg da og han vinner sikkert hele greia:)

Liker ikke reidun...

Bonderomantikk serien elsker jeg bare:) Trudde jeg hadde miste de følelsene , men sannlig var dem der. Har levd i et ikke romantiskk forhold i to år, ble slutt nu i sommer.... trudde jeg hadde glemt den deilige følelsen romatikken kan bringe fram... så pga av bonderomantikk har jeg sannlig gått hen å forelsket med.. det kiler i magen, hehe

Inga Berit håper jeg havner med Henning... Liker ikke Ted.

Magnus med Camilla

Wenche med... hva heter han igjen.. han høye kjekke? men i vertfall han.

Så han siste med hu eldste:)

Så dumt at denne Reidun kom inn igjen.

I kveld braker det løst med "belte", synes jeg så et glimt av det.

Jeg tror denne sporten er direkte farlig, den underste kan jo slå seg helt fordervet. Rart at de forsetter med det.

Skrevet

Snorre har jeg vært imot siden starten, noe så sleipt og uggent skal man lete lenge etter så jeg har ham langt opp i halsen, men har også hatt det siden første program:)

Samme her! Han er så skruppelløs at jeg blir stum. Han vinner sikkert. Det pleier å være sånne typer som vinner. Hadde det vært opp til meg skulle Live gått av med seieren.

Skrevet

Samme her! Han er så skruppelløs at jeg blir stum. Han vinner sikkert. Det pleier å være sånne typer som vinner. Hadde det vært opp til meg skulle Live gått av med seieren.

Han er rett og slett atal, og jeg hadde gjennomskua den ..... der hvr det enn skulle være:)

Live og Siren er gode kanditater!

Skrevet

Han er rett og slett atal, og jeg hadde gjennomskua den ..... der hvr det enn skulle være:)

Live og Siren er gode kanditater!

Jeg innbiller meg at jeg også hadde gjort det.

Det er vel mulig at man mister perspektivet litt når man blir innesperra på et sånt sted, men jeg synes likevel at det er rart at han fikk overtaket på så mange der inne SÅ lett.

Siren er også ålreit. Likte henne ikke i begynnelsen, men hun har kommet seg, synes jeg. Bra med folk som ikke lar seg fucke med:-)

Skrevet

Live bør vinne, helt enig i det.

Snorre liker jeg ikke i det hele tatt, etter at jeg fant ut hvor skruppelløs og falsk som han er.

Og Reidun, makan til kvinnemenneske! Kan ikke utstå henne nå etter de siste episodene ,og jeg trodde hun var så ålreit.

ja ja

Skrevet

Jeg innbiller meg at jeg også hadde gjort det.

Det er vel mulig at man mister perspektivet litt når man blir innesperra på et sånt sted, men jeg synes likevel at det er rart at han fikk overtaket på så mange der inne SÅ lett.

Siren er også ålreit. Likte henne ikke i begynnelsen, men hun har kommet seg, synes jeg. Bra med folk som ikke lar seg fucke med:-)

Somme mennesker er ganske godtroende, og han valgte jo rette bermen da, en haug med ungjenter som han sviker en etter en...

Ikke det at mafia gjengen var det store, men altså denne personen bare har noe så sleipt og ekkelt ved seg at jeg hadde gjennomskuet ham tvært!

Siren har komt seg, har syntes synd i henne desse dagene hun har fått så mye pes, hun fortjener det ikke, og det med grisene, ingen andre enn hun som skjønnte at dette ville være en fordel i en eventuell finale, og at Snorre ikke ville at andre skulle få fordeler!

Nei får håpe på en verdig vinner, Reidun er ikke det, noe mer mannekvinnemenneske skal man lete lenge etter!

Skrevet

Live bør vinne, helt enig i det.

Snorre liker jeg ikke i det hele tatt, etter at jeg fant ut hvor skruppelløs og falsk som han er.

Og Reidun, makan til kvinnemenneske! Kan ikke utstå henne nå etter de siste episodene ,og jeg trodde hun var så ålreit.

ja ja

Ja, gud bedre. Hun virker jo helt rabiat!

Skrevet

Vi er visst ganske enige.

Det er beint trasig at slutten på denne farmen skulle bli bare elende.

Snorre og Reidun har dere beskrevet godt.

La meg føye til at Erik må være en DOTT.

Må tro at det går bra med Bente !

Dette beltet burde ut av programmet.

Ellers : GOD NATT

Skrevet

Jeg blir kvalm av Reidun - står og flirer når Bente slår bakhodet i bakken. Og etterpå innrømmet hun at det var dirty triks fra hennes side å slenge Bente baklengs i bakken.

Snorre er en manipulator, vil nesten si han har psykopatiske trekk.....

Er veldig spent på hvem Magnus velger, en av de tre jentene er en tidligere venninne av meg :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...