Gjest nassejenta Skrevet 22. oktober 2004 Skrevet 22. oktober 2004 fant du fjernkontrollen i går? 0 Siter
Gjest nassejenta Skrevet 22. oktober 2004 Skrevet 22. oktober 2004 Nei, er fremdeles på jakt. har du sjekket i skapet på badet? 0 Siter
Gjest thats it Skrevet 22. oktober 2004 Skrevet 22. oktober 2004 Nei, er fremdeles på jakt. Har ikke ramlet ned i noen poser da, som du har brettet sammen og puttet i skapet? 0 Siter
Kvinna Skrevet 22. oktober 2004 Skrevet 22. oktober 2004 Nei, er fremdeles på jakt. Dette engasjerer! Kom på at jeg fant nøklene mine i skittentøyskurven engang... Har du sjekket din? ;-) Har også funnet nøkler i en sko i gangen. Og der jeg minst trodde jeg skulle finne de - nemlig i veska mi! Lykke til! 0 Siter
tonie Skrevet 22. oktober 2004 Skrevet 22. oktober 2004 Nei, er fremdeles på jakt. Nå har jeg prøvd å konsentrere meg her, og den synske kvinnen i meg påstår at det har noe med en stol å gjøre. At den ligger under stolen, eller innimellom stolputer eller noe sånt. :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.