skorpionfisken Skrevet 22. oktober 2004 Skrevet 22. oktober 2004 Hei dere kloke hoder. Kan jeg på en enkel måte skrive ut en tråd her. Altså hovedinnlegget og alle svarene, slik at det kommer oversiktlig på ett (noen) ark? Eller er det sånn at jeg må trykke på hvert enkelt svar og skrive ut ett og ett svar? Jeg har en tråd under Foreldre-Småbarn, (Hva skriver man i en meldingsbok) som jeg gjerne skulle skrevet ut i ett jafs. Går det ann tror dere? 0 Siter
Piraye Skrevet 22. oktober 2004 Skrevet 22. oktober 2004 jeg ville ha kopiert hvert innlegg og lagt de over på word. da får du alt over på ett ark, men litt mer arbeid på deg... 0 Siter
amber sun Skrevet 23. oktober 2004 Skrevet 23. oktober 2004 Jeg har gjort det en gang, og da gjorde jeg som Piraye foreslår. Hvis du er interessert i å ha dette, er det verdt en liten innsats for å få det til på en oversiktelig måte. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.