Gå til innhold

Kan jeg skrive ut en tråd.

Anbefalte innlegg

skorpionfisken
Skrevet

Hei dere kloke hoder. Kan jeg på en enkel måte skrive ut en tråd her. Altså hovedinnlegget og alle svarene, slik at det kommer oversiktlig på ett (noen) ark? Eller er det sånn at jeg må trykke på hvert enkelt svar og skrive ut ett og ett svar?

Jeg har en tråd under Foreldre-Småbarn, (Hva skriver man i en meldingsbok) som jeg gjerne skulle skrevet ut i ett jafs.

Går det ann tror dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg ville ha kopiert hvert innlegg og lagt de over på word. da får du alt over på ett ark, men litt mer arbeid på deg...

Skrevet

Jeg har gjort det en gang, og da gjorde jeg som Piraye foreslår.

Hvis du er interessert i å ha dette, er det verdt en liten innsats for å få det til på en oversiktelig måte.

:)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...