Gå til innhold

"The L Word" på TV3

Anbefalte innlegg

fuji1365380447
Skrevet

Er det noen som ser på denne nye serien om unge trendy lesber i LA?

Jeg er ikke lesbisk, men jeg må jo si at serien er ganske bra.

Det er jo relativt eksplisitte sex-scener. Syntes dere at det er mer pirrende å se på lesbesex, eller er det det samme?

Jeg må jo si at jeg syntes at det er litt pirrende... ;-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ser delvis på det, og synes det er pirrende å se sex-scenene, men skulle ønske vi hadde fått se mer.

Vet du hvem av rollefigurene som er Jennifer Beals? Husker navnet fra Flashdance eller Fame eller noe sånt, men husker ikke dama. Er det "barnefaren"?

fuji1365380447
Skrevet

Jeg ser delvis på det, og synes det er pirrende å se sex-scenene, men skulle ønske vi hadde fått se mer.

Vet du hvem av rollefigurene som er Jennifer Beals? Husker navnet fra Flashdance eller Fame eller noe sånt, men husker ikke dama. Er det "barnefaren"?

Jepp, det er hun som spiller "Bette" - altså hun som er "barnefaren"..

Hun ser jo helt fantastisk ut ennå! Kom ikke Flashdance allerede i 1980/81?

Angela1365380318
Skrevet

Ser på serien og synest den er bra. Er verken lesbisk eller bifil og blir ikke pirret at jentesexen nei.

Skrevet

Jo, piskadausen. Da er hun neppe født etter 1960, kanskje hun er enda eldre.

fuji1365380447
Skrevet

Jo, piskadausen. Da er hun neppe født etter 1960, kanskje hun er enda eldre.

He-he, det er fantastisk hva de kan der borte i Junaiten....

fuji1365380447
Skrevet

Ser på serien og synest den er bra. Er verken lesbisk eller bifil og blir ikke pirret at jentesexen nei.

Men tror du ikke at det er en av grunnene til at den har blitt så populær?

Eller er det så mye sex i alle filmer og serier, at vi ikke bryr oss lenger?

Angela1365380318
Skrevet

Men tror du ikke at det er en av grunnene til at den har blitt så populær?

Eller er det så mye sex i alle filmer og serier, at vi ikke bryr oss lenger?

Kansje derfor gutter liker å se på den. Om serien har slått an hos lesbiske vet jeg ikke.Jeg hørte at nip/tuc skulle bli den neste sex and the city, men ærlig talt så tror jeg the L word overtar sex and the city publikummet istdet.

Skrevet

Ikke sant? Damen er 40 og ser bedre ut enn mange 30-åringer. Hun er i alle fall helt klart en grunn til at jeg ser The L-Word!!

fuji1365380447
Skrevet

Ikke sant? Damen er 40 og ser bedre ut enn mange 30-åringer. Hun er i alle fall helt klart en grunn til at jeg ser The L-Word!!

Ja hun ser virkelig flott ut.

Men min favotitt er hun som spiller "Shane". Hun spilte også i en TV serie som het "Young Americans", og der spilte hun en jente som levde som gutt.

Hun har virkelig et vidunderlig androgynt utseende som jeg syntes er ganske tiltrekkende.

Skrevet

Ja hun ser virkelig flott ut.

Men min favotitt er hun som spiller "Shane". Hun spilte også i en TV serie som het "Young Americans", og der spilte hun en jente som levde som gutt.

Hun har virkelig et vidunderlig androgynt utseende som jeg syntes er ganske tiltrekkende.

Hehe.. du og jeg er fullstendig på linje!! Jeg har nok en alvorlig avstandsforelskelse i Shane på gang... *sukk*

Men jeg har ikke sett henne i andre filmer og serier.. Er den bra den du nevnte?

fuji1365380447
Skrevet

Hehe.. du og jeg er fullstendig på linje!! Jeg har nok en alvorlig avstandsforelskelse i Shane på gang... *sukk*

Men jeg har ikke sett henne i andre filmer og serier.. Er den bra den du nevnte?

Tja, den er OK. Det var en TV serie fra High School i USA, så den var litt glattpolert og for de unge...

Jeg så på den bare fordi hun skuespilleren er så vidunderlig...

Jeg er totalt hetrofil, men jeg har alltid hatt en forkjærlighet for androgyne mennesker... Uanvhengig om de er menn eller kvinner.

Skrevet

Ser på serien, ja. Litt pirrende med sex-scenene.. Ikke bifil el lesbisk, men det er absolutt ok å se på..

Skrevet

http://www.thelwordonline.com/life.shtml kan dere lese "alt" om hver av rollekarakterene, bl.a. når de er født (J. Beals er født i 63), samt hvilke andre filmer de har spilt i osv.)

Skrevet

Noen som så på "queer folk" da?

Har ikke tv3 så har ikke sett "the L world", men likte "queer folk" og ble fascinert av sex scenene der..trodde at det å se to menn sammen ville være ekkelt men de fikk det til på en ganske fin og sexy måte...og så trodde jeg ikke man ville gjøre det sånn da...med de stillingene der...:P

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...