Gå til innhold

En dårlig mamma eller uengasjert?

Anbefalte innlegg

Gjest Prinsessa vår
Skrevet

Synes aldri Martha Lousie smiler til, eller holder, den ungen sin, og nå skal a ha enda en..

Greit nok å ha en pappa som er der, men hvorfor er det bestandig han som holder, triller, snakker med denne lille skapningen?

Martha Louise er en vakker kvinne, men lurer på om morsinnstinktet er helt i orden..

Selv om jeg ikke anser MM for å være kongelig, så er iallefall hun en god mamma, virker det som.

Videoannonse
Annonse
Gjest engel (har med kake, vin, og litt eddik)
Skrevet

Har du vært hjemme hos dem, eller??

Gjest nabo i prof.Dahl
Skrevet

Märtha er ofte litt anspent når pressen er tilstede og hun ikke har full regi (litt som sin mor?), mens Ari storkoser seg. Det kommer ofte frem i situasjoner der de har med seg datteren (det er litt "halvprivate" settinger som Märtha tydelig ikke er like glad i.

Jeg har sett dem ganske mye privat (var naboer før de flyttet til Bærum), og da er hun veldig nær og opptatt av datteren. Så jeg tror det er i de situasjonene jeg nevnte (som i Central Park, utenfor huset i Bærum osv), hvor man skal småprate om ting hun egenlig ønsker å holde personalig, hun blir litt avmålt og hvor Aris shower og koser med MA.

Mens mette Marit som ellers er ukomfortabel med presseni mer offisielle situasjoner, mer finner sin plass når hun har barn (egne eller andre) rundt seg, og blir mer naturlig da.

Så jeg tror ikke det har noe med hvordan de er med barna sine 99,9 % av tiden, mer hvilket forhold de har med kamera på seg. Märtha trives bedre når hun kan prate "jobb".

fuji1365380447
Skrevet

Jeg leste et langt portrettintervju av Märtha i Henne. Der syntes jeg hun virket veldig engasjert i MA.

Hun er kanskje ikke så veldig interessert i å dele sine innerste følelser med hele Norge....

Skrevet

Märtha er ofte litt anspent når pressen er tilstede og hun ikke har full regi (litt som sin mor?), mens Ari storkoser seg. Det kommer ofte frem i situasjoner der de har med seg datteren (det er litt "halvprivate" settinger som Märtha tydelig ikke er like glad i.

Jeg har sett dem ganske mye privat (var naboer før de flyttet til Bærum), og da er hun veldig nær og opptatt av datteren. Så jeg tror det er i de situasjonene jeg nevnte (som i Central Park, utenfor huset i Bærum osv), hvor man skal småprate om ting hun egenlig ønsker å holde personalig, hun blir litt avmålt og hvor Aris shower og koser med MA.

Mens mette Marit som ellers er ukomfortabel med presseni mer offisielle situasjoner, mer finner sin plass når hun har barn (egne eller andre) rundt seg, og blir mer naturlig da.

Så jeg tror ikke det har noe med hvordan de er med barna sine 99,9 % av tiden, mer hvilket forhold de har med kamera på seg. Märtha trives bedre når hun kan prate "jobb".

Enig med deg - og de andre som har svart til nå! :-)

Skrevet

Det der var vel i overkant av å trekke forhastede konklusjoner?

skorpionfisken
Skrevet

Når de fleste av oss ser prinsessen så er hun på jobb, hun representerer og er offentlig. Da er det ikke naturlig å dulle med Maud A. Da er det naturlig at pappa Ari tar seg av Maud i bakgrunnen og prinsessen får ro til å gjøre jobben sin.

Hva de gjør privat er en helt annen sak, det kan vi ikke vite noe om. Men det jeg har sett så stråler prinsessen når hun nevner datteren, så jeg tror ikke du trenger bekymre deg.

Skrevet

For noe sludder. Så du henne ikke da hun løp etter datteren i Central Park? Jeg synes det lyser lykke og harmoni av hele den lille familien, jeg.

Og det er vel ikke så rat om det er Ari som holder ungen under intervjuer med Märtha. Unger i den alderen har vel en tendens til å ta over hele showet, og hun kan jo intervjues om andre tema enn datteren selvom hun er blitt mor!

I det hele tatt: Du må da ike finne på å trekke konklusjoner ut av den bittelille brøkdelen vi får se!

Skrevet

Det er lett dette som skjer når noen blir 'folkeeie'. Jeg tror ikke hun er noe unormal som mor, hun er bare oppdratt med media på en annen måte enn vi andre, og på en annen måte enn Ari. Eller hun liker ikke media som han gjør. Vi er alle sammen forskjellige og takk og pris for det.

Skrevet

Og de konklusjonene har du trukket ut fra noen få minutter hvor du har sett de på skjermen...? Og så tror du allikevel at det er gjengs for hvordan de har det hjemme i hverdagen..? Jaja,lykke til!

Skrevet

MM er ikke bare en god mamma, men har virkelig stor omsorg for de svake i samfunnet. Kjenner flere som hadde kontakt med henne da hun var engasjert i TV-aksjonen. Synes hun utstråler varme og hjertelag når hun snakket med bl.a. de gamle.

Er jo ML denne tråden handler om, men ville allikevel kommentere det om MM.

Gjest Prinsessa vår..
Skrevet

Det der var vel i overkant av å trekke forhastede konklusjoner?

Jepp, men jeg bare lufter noen synspunkter og meninger.

Trenger ikke kjenne noen så inngående for å se visse tegn da..

Men, bevares, det er godt mulig jeg er helt på jordet.

Allikevel synes jeg hun virker litt kald, litt sånn som moren sin. Og det må jeg få lov å mene, akkurat som andre mener det motsatte.

Skrevet

Har du vært hjemme hos dem, eller??

Å herrejesus, man kan da ha synspunkter på andre mennesker selv om man ikke har vært hjemme hos dem da!

Er egentlig litt enig, men jeg har hele tiden trodd at ML har hatt en eller annen form for fødselsdepresjon. Men den er vel isåfall vekk nå..

Jeg hadde iallefall ikke takla et sånt liv, jeg hadde blitt helt Lene Marlin.

Skrevet

Å herrejesus, man kan da ha synspunkter på andre mennesker selv om man ikke har vært hjemme hos dem da!

Er egentlig litt enig, men jeg har hele tiden trodd at ML har hatt en eller annen form for fødselsdepresjon. Men den er vel isåfall vekk nå..

Jeg hadde iallefall ikke takla et sånt liv, jeg hadde blitt helt Lene Marlin.

"Jeg hadde blitt helt Lene Marlin."

?

Er det et uttrykk omtrent på linje med uttrykket "å ta en Bondevik", eller?

- -

Skrevet

Det er så slitsomt med folk som har så utrolig mange synspunkter på mennesker de slett ikke kjenner.

Skrevet

"Jeg hadde blitt helt Lene Marlin."

?

Er det et uttrykk omtrent på linje med uttrykket "å ta en Bondevik", eller?

- -

Jepp!

Og husk hvem som lanserte det :)

Gjest Prinsessa vår..
Skrevet

Ok, så da er vi egentlig enige da..

Hun virker litt stiv og utilpass i morsrollen, og nå bekrefter du jo dette.

Hvordan de er privat, har jeg ingen anelse om, men man skulle vel tro at hun var vant til rampelyset nå.

Da får vi satse på at det er den offentlige settingen som gjør henne litt tvungen..

Skrevet

For et tullete innlegg. Skal vi liksom avgjøre hvor god mor hun er utfra bildene vi har sett av henne og barnet i Se og Hør? Koko.

Tvillingmamma
Skrevet

Eldstejenta og jeg var i en bursdagsfeiring i mai i år, hvor hun delte ut gaver til alle ungene.

Jeg opplevde henne som en varm person, uhøytidelig der hun sto og sang bursdagssangen med ungene.

Dette ble holdt i en privat sfære.

Etterpå holdt hun en tale hvor hun snakket om hvordan hun opplevde å bli mor. Jeg tror hun elsker den lille jenta si av hele sitt hjerte :)

Gjest fra sine
Skrevet

For et tullete innlegg. Skal vi liksom avgjøre hvor god mor hun er utfra bildene vi har sett av henne og barnet i Se og Hør? Koko.

Bildene-nei

Film-kanskje.

Bare en luftig tanke, men selvsagt, å si noe i nærheten av ufint om kongefamilien er jo som å banne i kjerka..

Synes også a Martha virker utilpass i morsrollen, men det kan jo komme av at hu har en overivrig mann.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...