Gå til innhold

bilder fra mobil inn på data?

Anbefalte innlegg

Gjest Hvordan gjør man det?
Skrevet

hvordan får man bilder som man har på mobilen inn på dataen? noen som aner hvordan man gjør det? hører om mange som får gjør det nemlig, men jeg skjønner ikke hvordan?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

enten via en kabel som man plugger inn i pc og mobil, eller infrarød overføring (om pc-en din har det, det er mest vanlig på bærbare, ikke på stasjonære, om du ikke har kjøpt det separat), eller via bluetooth (igjen, om du har kjøpt dette separat), eller det mest vanlige, last bildet opp via e-mail eller wap. Hvis du laster via wap til en side (div sider som tilbyr sånt) så kan du hente ned til pc-en din på web. Men så lenge du kan sende e-mail fra mobilen din er vel dette det enkleste.

Gjest Ugga Bugga
Skrevet

Bluetooth? Hvis både telefonen og datamaskinen er utstyrt med det, vel og merke.

Gjest takk for svar!!
Skrevet

enten via en kabel som man plugger inn i pc og mobil, eller infrarød overføring (om pc-en din har det, det er mest vanlig på bærbare, ikke på stasjonære, om du ikke har kjøpt det separat), eller via bluetooth (igjen, om du har kjøpt dette separat), eller det mest vanlige, last bildet opp via e-mail eller wap. Hvis du laster via wap til en side (div sider som tilbyr sånt) så kan du hente ned til pc-en din på web. Men så lenge du kan sende e-mail fra mobilen din er vel dette det enkleste.

takk for svar begge to:) skal prøve å finne ut av dette, har stasjonær data så den har nok ikke bluetooth, men har jo wap på mobilen så kan prøve å sende via e-mail.

Gjest Hvordan gjør man dette?
Skrevet

hmm prøver å gå inn på wapen på mobilen, men får beskjed om at nettverk er nede, hva betyr dette? Er det noe mer man skal gjøre enn å gå inn på wap og trykke inn nettadr? Skal det først kobles opp på en annen måte? er helt clueless når det gjelder sånt jeg hehe

ShitDiddelyDo
Skrevet

Send via MMS til mailadressen din.

Går som fot i hose.

Skrevet

Går som fot i hose.

også uten å sette opp telefonen spesielt for e-mail?

ShitDiddelyDo
Skrevet

også uten å sette opp telefonen spesielt for e-mail?

Jupp, min er ikke satt opp for e-mail.

Man må selvsagt sette den opp for MMS, og så er det bare å skrive inn e-postadressen sin og sende.

Gratis er det vel også, i hvert fall hos Netcom nå i helgene.

Gjest takk for svar!!
Skrevet

Går som fot i hose.

jøss det var jo kjempe lett. takk:)

Skrevet

Man må selvsagt sette den opp for MMS, og så er det bare å skrive inn e-postadressen sin og sende.

Så greit! :-) Da lærte jeg no' nytt i dag også...! hehe

Skrevet

er det gratis å sende mms for netcom i helgene? trodde det bare var telenor jeg?

ShitDiddelyDo
Skrevet

er det gratis å sende mms for netcom i helgene? trodde det bare var telenor jeg?

Jeg er 99 % sikker på at jeg fikk en mail om gratis mms i et par måneder til.

Tror Telenor og Netcom stort sett alltid kjører det samme, så hvis Telenor har gratis mms har garantert Netcom det også.

Skrevet

Har du ikke fått beskjed om det fra netcom da? Mener jeg fikk en sms om det, det er gratis i alle fall ut oktober. Står dessuten på www.netcom.no.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Har du ikke fått beskjed om det fra netcom da? Mener jeg fikk en sms om det, det er gratis i alle fall ut oktober. Står dessuten på www.netcom.no.

Ja, sms. Ikke mail.

Skrevet

hmm jeg fikk aldri noe mms, føler meg litt left out nå, jaja men det var da gode nyheter da:)

Skrevet

Jeg er 99 % sikker på at jeg fikk en mail om gratis mms i et par måneder til.

Tror Telenor og Netcom stort sett alltid kjører det samme, så hvis Telenor har gratis mms har garantert Netcom det også.

ok da vet jeg det. flott! hva jeg lærer her på dol;)

ShitDiddelyDo
Skrevet

ok da vet jeg det. flott! hva jeg lærer her på dol;)

Ja, det er nesten ikke til å fatte hva man lærer her. :)

Dronningen1365380764
Skrevet

Jeg har aldri klart å sende mms fra mobil til min mail.Derfor kjøpte je en bluetooth til 600 kroner. Så nå kobler jeg bare mobilen min på pc og vups. Men det er nok mye rimeligere å sende fra mobil til mail. Forøvrig er det riktig som en sa, det er gratis mms noen uker til. Tror det er fem uker til.

Skrevet

Jeg har aldri klart å sende mms fra mobil til min mail.Derfor kjøpte je en bluetooth til 600 kroner. Så nå kobler jeg bare mobilen min på pc og vups. Men det er nok mye rimeligere å sende fra mobil til mail. Forøvrig er det riktig som en sa, det er gratis mms noen uker til. Tror det er fem uker til.

det gikk faktisk helt fint å sende mms til mailen min, men det har sikkert litt med at mobilen min er nesten helt ny, ikke vet jeg. 5 uker til ja, topp altså, det er bare i helgene ikkesant? ukedagene er vanlig pris eller?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...