Gå til innhold

nå er jeg drittlei!!

Anbefalte innlegg

Gjest hjelp pls!!
Skrevet

Helt sikkert ingen som vet dette men jeg prøver. Skriver en oppgave i engelsk politikk og økonomi der jeg bl.a skal drøfte:

"What impact the "special relationship" between the UK and the US, has had on british politics?

Jeg er helt tom for ideer, mulig fordi det er mitt på natten, men jeg finner INGENTING på nettet heller. Veldig irriterende fordi resten av oppgaven har blitt kjempe bra og veldig langt, men dette er det siste jeg skal skrive om og har ingen ideer:(

Videoannonse
Annonse
Gjest hjelp pls!!
Skrevet

Irak-krigen?

har skrevet litt om det, men fint at du tenkte det og, da vet jeg at jeg ikke er på helt på bærtur.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...