Gå til innhold

Hurra! Endelig!

Anbefalte innlegg

Skrevet

På mandag skal det skje! Da triller en titansilbermetallic 1999 BMW 520iAT ut fra Bavaria Haugesund med mitt navn i vognkortet. O store lykkestund...

Med dritflotte originale BMW-felger, steptronic, el. soltak, ørten airbags, rå stereo og navigasjonssystem. En skikkelig godtepose!

Jada, han hadde nok rett bestekompisen min da han i en fortrolig samtalte dristet seg til å si "Du xxxxxx, du har et ganske sykt forhold til bil. Du er klar over det?" Hehe. BMW-husmødre er ikke som andre husmødre ;-)

Videoannonse
Annonse
Gjest en-to-tre-4
Skrevet

Gratulerer!!

Viktig med årntli' bil, vettu.. ;o)

Skrevet

BMW??? *ler seg fillete*

Bare tuller jeg. Grattis så masse :)

Gjest Tidligere BMW-fan
Skrevet

Synes de fleste av de vanlige BMW'er har blitt gubbebiler jeg! Og en to'er i femserien er vel så tung at den knapt fløtter seg. Hvor mange hester har den da? Har selv kjørt BMW det meste av livet. Nydelige å kjøre er de, det er jo sikkert da! Men lenge siden jeg heiv meg rundt for å kikke etter en BMW 3'er eller 5'er. Har snart utseendemessig blitt like treige som Mercedes jo.

Gjest tidligere BMW-fan
Skrevet

Og jeg er nå den lykkelige eier av en Renault Espace 3.0 dci 2002-mod. med 177 hk, automatic, med glasstak/"open air":o)))

Er visst ikke helt gjennomsnittlig når det gjelder biler, jeg heller *hehe*

Bila er spekka med alt mulig stæsj som gleder en bilgal trønder...

http://www.echo-online.de/service/detail.php3?id=195509

Den der var det nok mer trøkk i ja! Kiler i magen bare jeg tenker på det. Herlig følelse når en har nok til å sparke skikkelig fra. Bør jo ikke grisekjøre for det!

Skrevet

Synes de fleste av de vanlige BMW'er har blitt gubbebiler jeg! Og en to'er i femserien er vel så tung at den knapt fløtter seg. Hvor mange hester har den da? Har selv kjørt BMW det meste av livet. Nydelige å kjøre er de, det er jo sikkert da! Men lenge siden jeg heiv meg rundt for å kikke etter en BMW 3'er eller 5'er. Har snart utseendemessig blitt like treige som Mercedes jo.

150 hk burde holde selv på en bil av den størrelsen... Det er en E39

Skrevet

Og jeg er nå den lykkelige eier av en Renault Espace 3.0 dci 2002-mod. med 177 hk, automatic, med glasstak/"open air":o)))

Er visst ikke helt gjennomsnittlig når det gjelder biler, jeg heller *hehe*

Bila er spekka med alt mulig stæsj som gleder en bilgal trønder...

http://www.echo-online.de/service/detail.php3?id=195509

Kult! Åsså en 3 liter da.Jeg gir meg over...

Skrevet

BMW??? *ler seg fillete*

Bare tuller jeg. Grattis så masse :)

Døh! Det er da ørten ganger bedre enn Audi ;-)

Skrevet

Kult! Åsså en 3 liter da.Jeg gir meg over...

Jepp :) Bare sååå dumt at den må stå i garasjen til 1. november :(

Tollregler, vettu, og vi sparer 43.000,- på å vente i 8 dager til med å registrere den (import).

Du skal få sitte på om du kommer til midten av landet ;-)

Skrevet

Den der var det nok mer trøkk i ja! Kiler i magen bare jeg tenker på det. Herlig følelse når en har nok til å sparke skikkelig fra. Bør jo ikke grisekjøre for det!

Grisekjører aldri, kjører bare jevnt! Skal si den drar, ja!

Skrevet

Døh! Det er da ørten ganger bedre enn Audi ;-)

Etter jeg fikk lappen i mai har jeg selvsagt steget i gradene jeg også: Jeg cruiser rundt i en foreløbig hvit Golf II. (1989 mod) He,he...

Audien er blitt gubbe-bilen her i huset. ;)

Skrevet

Etter jeg fikk lappen i mai har jeg selvsagt steget i gradene jeg også: Jeg cruiser rundt i en foreløbig hvit Golf II. (1989 mod) He,he...

Audien er blitt gubbe-bilen her i huset. ;)

Grattis! Har ikke fått meg meg at du har fått den jeg... Lenge siden sist nå... Hm. Vi får ta en tur på stripa en dag, hehe.

3 timer til jeg skal hente bilen :-))))))))

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...