Gjest plutti Skrevet 23. oktober 2004 Skrevet 23. oktober 2004 ....noen som husker den serien?? Noen som husker sangen til serien? syns den er så nydelig, vil gjerne prøve å finne den en eller annen plass.. Noen som kan hjelpe? 0 Siter
Dorthe Skrevet 23. oktober 2004 Skrevet 23. oktober 2004 Het ikke den Kamilla, kamilla og ble sunget av Morten Harket? 0 Siter
nynne Skrevet 23. oktober 2004 Skrevet 23. oktober 2004 Enig med Dorthe. Det er en egen cd til filmen. Og tar jeg ikke heeelt feil, er den gitt ut på kirkelig kulturverksted.TROR jeg 0 Siter
Åsemor Skrevet 23. oktober 2004 Skrevet 23. oktober 2004 Var det en serie? Trodde bare det var en film jeg. Men så var jeg ganske liten og da. Nydelig sang, trodde jeg hadde den på pcen, men hadde visst ikke det. 0 Siter
Gemini Skrevet 23. oktober 2004 Skrevet 23. oktober 2004 Du finner den her, heter Kamilla og Sebastian (låt #1). http://www.mic.musikkonline.no/shop/displayAlbum.asp?id=5020 Men jeg trodde også bare dette var en film, ikke serie? 0 Siter
Gjest midia Skrevet 23. oktober 2004 Skrevet 23. oktober 2004 Hvis du har winmx nedlastingsprogram så kan du søke på morten harket. Jeg gjorde det nettopp og fikk opp "kamilla og sebastian" Det er den sangen du tenker på. 0 Siter
sigga Skrevet 24. oktober 2004 Skrevet 24. oktober 2004 har den gått som serie?? Det er iallefall i utgangspunktet en film.. (Skulle vært med i den, men desverre dro vi hjem før innspillingen begynte..) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.