msna Skrevet 23. oktober 2004 Skrevet 23. oktober 2004 Håper noen vet dette - - jeg har tatt et fag på høgskole og har kommet halvveis, dvs. jeg har levert inn en eksamensoppgave og en arbeisoppgave. Nå gjenstår det bare en eksamen, et case jeg skal skrive om. Jeg har fått utsatt frist en gang pga sykdom. Nå tror jeg ikke at jeg klarer å få ferdig denne besvarelsen til den nye fristen heller, også på grunn av sykdom. Legen min antydet at medisinsk behandling vil sannsynligvis gjøre meg 100% arbeidsfør igjen i januar. Kan høgskolen nekte meg å ta denne siste eksamen med nok en utsatt frist, hvis jeg leverer en bekreftelse fra legen. Synes jo det ville være synd å ha lagt så mye arbeid i dette for å miste muligheten til å ta endelig eksamen. Jeg har altså vært deltidsstudent med samlinger og oppgaver via internett. 0 Siter
Prozak Skrevet 24. oktober 2004 Skrevet 24. oktober 2004 Tror nok ikke skolen kan nekte deg det, nei. Såvidt jeg vet finnes det ingen grenser for hvor ofte man kan utsette en eksamen p.g.a sykdom. Er man syk, så er man syk, og har man legeerklæring så er det offisiellt. ".........................." 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.