Dorthe Skrevet 23. oktober 2004 Skrevet 23. oktober 2004 Har tven ramlet ut andre steder enn her hos meg? Vi har ringt å meldt ifra men her skjer ingenting. Den har vært borte i to timer nå ( 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 23. oktober 2004 Skrevet 23. oktober 2004 Hva er det du syter over? Du sitter jo her uansett! 0 Siter
Dorthe Skrevet 23. oktober 2004 Forfatter Skrevet 23. oktober 2004 Hva er det du syter over? Du sitter jo her uansett! Tror du ikke jeg klarer å følge med to steder på en gang eller? Dessuten så har jeg planlagt å se Robinson i morra ;o) 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 23. oktober 2004 Skrevet 23. oktober 2004 Tror du ikke jeg klarer å følge med to steder på en gang eller? Dessuten så har jeg planlagt å se Robinson i morra ;o) I morgen, ja. Det er bra du ikke tar sorgene på forskudd. 0 Siter
Dorthe Skrevet 23. oktober 2004 Forfatter Skrevet 23. oktober 2004 I morgen, ja. Det er bra du ikke tar sorgene på forskudd. Du tror vel ikke upc jobber på søndager. Men jeg fant ut at den filmen jeg skulle se på tv, hadde jeg på dvd ) Jeg er ikke sikker på hva jeg har vet du. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.