Gå til innhold

NÅ skal jeg klare det!!!


Gjest minnien

Anbefalte innlegg

Gjest minnien

Hei venner!!

Snakket med mamma i går..vi er venner igjen nå. Hun trengte bare noen "sutredager" som pappa kaller det. Heldigvis, det var så slitsomt å være hjemme, glad det er "normalt" igjen nå!!=)

Jeg har funnet ut at jeg skal legge en "plan" for måtidene mine, hvor mye og hva jeg skal spise. Det har gått bra med maten i det siste, men jeg spiser så uregelmessig og få¨r da den ekle følelsen hele tiden. Enten så spiser jeg for lite, slik at jeg blir slapp og ukonsentrert, og da ender jeg opp med å småspise innnimellom hele tiden. Da får jeg dårlig samvittighet. Eller så spiser jeg så mye og klarer ikke stoppe, (sunn mat, men likevel) og sa får jeg også dårlig samvittighet. Så nå skal jeg sette opp en plan for antall skiver frokost, lunsj, hva jeg skal ha til middag og kvelds. Jeg får IKKE lov til å spise mindre eller mer, og ikke noe innimellom. For hver dag jeg klarer det, skal jeg belønne meg selv med et eller annet, vet ikke helt enda hva det skal være. Kanskje blir jeg kvitt den dårlige samvittigheten som gnager på meg hele tiden?? for godt??? Håper det, det er iallefall verdt frosøket. Skal prøve å gjøre måltidene mettende og sunne, slik at jeg føler meg helt bra. Må jo ha nok energi til all treninga oxå!! =)

Føler på meg at det vil gå bedre nå!! Håper det!!

For sånn som nå f.eks...spiste middag, en helt normal porsjon Fajitas. Ble sånn passe mett lixom, men "måtte" ha mer. Tok ca 6 havrekjeks og spiste de. Så tok jeg meg 3 knekkebrød og spiste de også. Så spiste jeg frokostblanding rett fra pakningen, det var kjempegodt!! Så spiste jeg litt oksekjøtt fra middagen, og et stort glass vann. Ble stappmett til slutt...men nå skal det bli slutt, NÅ skal jeg endelig begynne på nytt!! Og det SKAL være vellykket!!

Kryss fingrene for meg please...

klemmer,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest lille tulla

jeg krysser fingrene for dg vennen,og har troa på at du skal klare dette nå!

kjempelurt å lage en slags matplan,håper d går bra=)

*tenker masse på dg*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest motisaz

høres litt ut slom slik jeg er noen ganger..ikke at jeg prøve r å slanke meg, for jeg evt jeg er altfor tynn..men det er liksom ikke nødvendig og proppe iseg alt på engang heller...

så vi kan jo støtte hverandre opp sammen?? Nå Skal det gå... (:

Stå på minninen!! (mener ikke a vi ikke skal spise da, bare ikke drive "usunn" spising - men normal spising)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jorunn Sundgot-Borgen, Doktor Scient

KJære minnien

Det høres veldig smart ut å legge en slik plan. Ikke la det gå for mange timer mellom måltidene (maks 4 timer) og bestem deg også for eventuelle "mellomsnack" (grønnsaker, frukt, rosiner osv) dersom du av en eller annen grunn ikke får tabellen til å gå opp. Drikk nok rent vann eller farris. Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...