Gå til innhold

Nå har jeg også sett Passion of Christ

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva synes du om filmen?

Jeg likte den veldig godt.

Klarer å innbille meg at den var tett opp til den historiske hendelsen.

Men skjønte ikke alt med den djevelen/fristeren.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Eg syntes også det var ein bra film. Det med djevelen og smådjevlane var litt forvirrande, men eg skal no uansett sjå den om att. Det er forøvrig ein veldig katolsk film :) Syns Mel Gibson gjorde ein god jobb der. Og Jim Caviezel var ein fantastisk Jesus. Ikkje berre som den lidande Jesus, men eg trur det var den beste Jesus eg nokon sinne har sett spilt på film dei få klippa utanom pasjonen vi fikk sjå.

Litt artig å høyre romarane snakke latin med så italiensk flyt, forøvrig. Ikkje sånn vanleg stakkato film-latin!

Einaste som eg ikkje var heilt komfortabel med, var den veldig dramatiske Maria M. og det flagrande håret hennar! LOL! Og kanskje det at Jesus fikk så mange piskeslag. Han fikk da vel mange fleir i filmen enn det som var idømt han og det som var lov...? Nåja. Kanskje eg som ikkje heldt tellinga heilt.

Skrevet

Jeg syntes også filmen var fint laget, handlingsmessig.

Men litt vel blodig og brutal for min del....

Absolutt en sterk film.

Gjest dårlig film
Skrevet

Jeg syns filmen var utrolig kjedelig og lite givende. Hadde det ikke vært for de sterke scenene som var de eneste som ga inntrykk på meg (og mange av de jeg kjenner), hadde ikke filmen vært verdt noen ting.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...