Gjest 55552 Skrevet 24. oktober 2004 Skrevet 24. oktober 2004 Hva synes du om filmen? Jeg likte den veldig godt. Klarer å innbille meg at den var tett opp til den historiske hendelsen. Men skjønte ikke alt med den djevelen/fristeren. 0 Siter
Zarine Skrevet 24. oktober 2004 Skrevet 24. oktober 2004 Eg syntes også det var ein bra film. Det med djevelen og smådjevlane var litt forvirrande, men eg skal no uansett sjå den om att. Det er forøvrig ein veldig katolsk film Syns Mel Gibson gjorde ein god jobb der. Og Jim Caviezel var ein fantastisk Jesus. Ikkje berre som den lidande Jesus, men eg trur det var den beste Jesus eg nokon sinne har sett spilt på film dei få klippa utanom pasjonen vi fikk sjå. Litt artig å høyre romarane snakke latin med så italiensk flyt, forøvrig. Ikkje sånn vanleg stakkato film-latin! Einaste som eg ikkje var heilt komfortabel med, var den veldig dramatiske Maria M. og det flagrande håret hennar! LOL! Og kanskje det at Jesus fikk så mange piskeslag. Han fikk da vel mange fleir i filmen enn det som var idømt han og det som var lov...? Nåja. Kanskje eg som ikkje heldt tellinga heilt. 0 Siter
stromme Skrevet 24. oktober 2004 Skrevet 24. oktober 2004 Jeg syntes også filmen var fint laget, handlingsmessig. Men litt vel blodig og brutal for min del.... Absolutt en sterk film. 0 Siter
Gjest dårlig film Skrevet 24. oktober 2004 Skrevet 24. oktober 2004 Jeg syns filmen var utrolig kjedelig og lite givende. Hadde det ikke vært for de sterke scenene som var de eneste som ga inntrykk på meg (og mange av de jeg kjenner), hadde ikke filmen vært verdt noen ting. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.