Gå til innhold

Alle dere som savner gamle Dol

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det har ikke slått dere at hvis dere alle dropper de nye nickene og bruker de gamle kan gjenskape den gode gamle tida dere savner sånn?

For dere ER jo her alle sammen. Det viser seg jo hver gang noen skriver et mimreinnlegg. Da popper alle gammeldolerne opp som trollet i esken;-)

Videoannonse
Annonse
Gjest bare en
Skrevet

Den tiden er nok forbi. Selv om alle begynte å bruke de gamle nickene sine igjen vil man ikke kunne gjenskape den stemningen som var her inne.

Tiden har forandret seg og det har folk også. Man har kommet lengere i livet.

Skrevet

Den tiden er nok forbi. Selv om alle begynte å bruke de gamle nickene sine igjen vil man ikke kunne gjenskape den stemningen som var her inne.

Tiden har forandret seg og det har folk også. Man har kommet lengere i livet.

Jeg er uenig. Selv om folk har gått videre og er noen år eldre, tror jeg fint det går an å finne tilbake til den gode gamle tonen. Det er bare å se i mimretrådene det. Det er brukerne som skaper et nettsted.

Skrevet

Mener du at de fleste har skiftet nick? Det høres rart ut. Tror du ikke bare at mange bare er innom og kikker uten å svare på innleggene? Selv tok jeg en lang pause på et til to år, men jeg var jo innom et par ganger i uken og kikket uten å svare. Noen få ganger var det spesielle innlegg som jeg svarte på.

Men det er vel litt av det ene (byttet nick) og litt av det andre (passive nick).

Hva mener du er så endret, egentlig? Det at det er nye mennesker her inne, eller oppfører de seg annerledes?

Jeg savner mest den tiden med småprat. På den tiden ble vi kjent på en annen måte enn nå. Derfor blir det jo også en annen stemning her inne.

Og så synes jeg brukersnittet nå er dårligere. Jeg vet ikke om jeg kommer til å være så aktiv fremover nå, nei.

Skrevet

Det er en regel for alle forum som sier at "det var alltid bedre før".

Gjest til maggi
Skrevet

Mener du at de fleste har skiftet nick? Det høres rart ut. Tror du ikke bare at mange bare er innom og kikker uten å svare på innleggene? Selv tok jeg en lang pause på et til to år, men jeg var jo innom et par ganger i uken og kikket uten å svare. Noen få ganger var det spesielle innlegg som jeg svarte på.

Men det er vel litt av det ene (byttet nick) og litt av det andre (passive nick).

Hva mener du er så endret, egentlig? Det at det er nye mennesker her inne, eller oppfører de seg annerledes?

Jeg savner mest den tiden med småprat. På den tiden ble vi kjent på en annen måte enn nå. Derfor blir det jo også en annen stemning her inne.

Og så synes jeg brukersnittet nå er dårligere. Jeg vet ikke om jeg kommer til å være så aktiv fremover nå, nei.

Det finnes fortsatt chatter der folk fra dol møtes for å slå av en prat. Vet at adopsjonsforumet har en chat også finnes det en chat til som folk fra dol møtes uavhengig av hvilket forum de bruker her på dol.

Skrevet

http://chat.timekillers.net

Skrevet

Jeg er her inne svært sjeldent. Jeg bruker det samme nicket som tidligere når jeg er her.

Skrevet

Jeg er her inne svært sjeldent. Jeg bruker det samme nicket som tidligere når jeg er her.

Jeg tror du er her hele tiden.. du bare gjemmer deg bak alt det oransje.

:-))

Hvorfor? Hver gang slike spørsmål kommer opp svarer du med en gang.................................

Jeg har fått nytt nick jeg da.

Skrevet

Jeg tror du er her hele tiden.. du bare gjemmer deg bak alt det oransje.

:-))

Hvorfor? Hver gang slike spørsmål kommer opp svarer du med en gang.................................

Jeg har fått nytt nick jeg da.

LoL Kanskje det :D Vel tror nok det bare er tilfeldigheter. Jeg kan ikke skjule meg. Er for mange som vil gjette på hvem jeg er, for så å avsløre meg. Er på nett hver dag, men ikke her. Og Solsikke er kun i bruk på DOL.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...