Gå til innhold

Stakkars Robbi Williams

Anbefalte innlegg

Skrevet

Syns han er heldig jeg, som er så sykt grisedeilig og utrolig sexy, og har en kjempeutstråling som bare sier kom og pul meg!

Han kunne iallefall fått med meg hjem for en natt.

Enig - han er en skikkelig lekkerbisken.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Pst...

Mannen min er prikk lik Robbie...!

Hender folk spør litt sånn forsiktig at, hm. er du bare lik eller..?

Da er det i alle fall ikke synd på deg ;-)

(ikke når det gjelder din "bedre halvdels" utseende ihvertfall...)

Gjest waldemarsen
Skrevet

Synes mer synd på deg...

Er det synd på noen som stiller seg kritisk til den delen av showbiz-kulturen, der pengene styrer på en slik måte at en aktør må stå for en personlighet han ikke har?

*klør seg i hodet*

Gjest '!-o-!'
Skrevet

Pst...

Mannen min er prikk lik Robbie...!

Hender folk spør litt sånn forsiktig at, hm. er du bare lik eller..?

Robbie Williams har mer enn utseendet, han har en utstråling som er helt magisk. For å si det sånn: Med den utstrålinga kunne han sett ut som hvem som helst og likevel hatt *it*. Utseendet er bare ekstrabonus hos ham.

IngenLurerDenneGutten
Skrevet

Synes han er ekkel jeg! Rett og slett. Minner meg om han ekle Schau-fyren. Skjønner ikke hvorfor kvinner faller for slike typer. Men smak og behag...

Har du mista gangsynet? RW ser selv jeg som er mann at han er en flott fyr.

C Skau er ekkel der han svetter og pakker kjeften full av ett eller annet.

Tror faktisk jeg har lest et eller annet sted at quinder syntes han og er sexy, det er håp for oss alle:-/

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...