Gå til innhold

Hater søndagene

Anbefalte innlegg

guerlain1365380663
Skrevet

Hva pleier dere andre og gjøre på søndagene??

Idag så sendte jeg største mann ned til en klassekamerat,minstemann benket jeg foran tv ..

Mannen min spaserte ut i hagen..

Og her sitter jeg da,og prøver og planlegge hva jeg kan trylle fram fra kjøkken benken i dag..

Hva pleier dere og gjøre?

Har dere også slike dager som vi har i dag?

Noen ganger er det godt og bare være hjemme...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ligger lenge, har lest en bok, minstemann er på avlasting, venter på at upc skal få finger'n ut og få igang kabelen igjen og skal lage middag senere.

Er det så mye å finne på en kald høstdag?

Gjest gjør det beste ut av det
Skrevet

Utover nå er det jo alltid noe sport på TV om søndagen! Det er god tidtrøyte for meg iallefall.

Er det deilig vær ute, så går vi en tur. Kanskje drikker vi kaffe et sted på veien. Og vi kjøper aviser med hjem.

Det hender også at vi unner oss et restaurantbesøk på søndag. Gammeldags søndagsmiddag har vi kuttet ut, spiser vi hjemme blir det noe lettvint på kvelden.

Ellers så leser jeg bøker, skriver mail og brev, tar en telefon til familie og venner.

Rydding i papirer tar jeg alltid på søndager. Faktisk har jeg lettere for å komme i gang med rengjøring på søndag enn andre dager også.

Raking av løv i hagen er også en annen typisk søndagsbeskjeftigelse. Mannen min vasker gjerne bilen.

Og så hender det (alt for sjeldent riktignok) at vi får somla oss til å be noen venner på kaffe og vafler eller nybakt kake.

Søndag er i grunnen en ok dag synes jeg!

Skrevet

Ja, vi har det også slik. Det hender vi drar på tur. Synes det er fint med en dag hvor ingenting skjer ;-)

Gjest engel (har med kake, vin, og litt eddik)
Skrevet

Ja, vi har det også slik. Det hender vi drar på tur. Synes det er fint med en dag hvor ingenting skjer ;-)

Ja det er bra med en annerledesdag.

Iallfall hvis man har noen å være sammen med. Eller trenger å være alene. Men best sammen, synes jeg.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...