Gå til innhold

Hva skal der spise til middag i dag da?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

I dag er jeg invitert bort til middag. Det skal serveres ribbe på nytt vis. Jeg er nok invitert som prøvekanin for å se om de skal bruke denne oppskriften til julemiddagen :-)

Skrevet

I dag er jeg invitert bort til middag. Det skal serveres ribbe på nytt vis. Jeg er nok invitert som prøvekanin for å se om de skal bruke denne oppskriften til julemiddagen :-)

Ikke la noen kødde med juleribba!!!!!!!!;)

Skrevet

Åssen skal de eksprimentere med den da?

Vi bruker å spise noe som heter støylastek, av julemiddagen i rom jula... og det er bare snadder altså:) *gleder seg til julemiddagen*

Skrevet

Skinkesteik med god gammeldags hjemmelaget saus, poteter og gulrøtter.

Mmm, står i ovnen nå, godt blir det nok :-)

Skrevet

Åssen skal de eksprimentere med den da?

Vi bruker å spise noe som heter støylastek, av julemiddagen i rom jula... og det er bare snadder altså:) *gleder seg til julemiddagen*

hvordan lages det da?

Skrevet

hvordan lages det da?

Er ikke helt sikker, men vi bruker fåreribbe, så legges den i en slags lake... og ikke kokes/dampest men stekes i ovnen!

Ut over det så vet jeg ikke... MEN om det er godt? Det er ikke bare godt men nydelig:)

Skrevet

Å, jeg sitter her å venter på at en eller annen snill sjel inviterer meg på middag i dag jeg.....

.....det begynner å se dårlig ut gitt!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...