Gjest Saigon Skrevet 24. oktober 2004 Skrevet 24. oktober 2004 I dag er jeg invitert bort til middag. Det skal serveres ribbe på nytt vis. Jeg er nok invitert som prøvekanin for å se om de skal bruke denne oppskriften til julemiddagen :-) 0 Siter
sigga Skrevet 24. oktober 2004 Skrevet 24. oktober 2004 I dag er jeg invitert bort til middag. Det skal serveres ribbe på nytt vis. Jeg er nok invitert som prøvekanin for å se om de skal bruke denne oppskriften til julemiddagen :-) Ikke la noen kødde med juleribba!!!!!!!! 0 Siter
Mistera Skrevet 24. oktober 2004 Skrevet 24. oktober 2004 I dag er jeg invitert bort til middag. Det skal serveres ribbe på nytt vis. Jeg er nok invitert som prøvekanin for å se om de skal bruke denne oppskriften til julemiddagen :-) Åssen skal de eksprimentere med den da? Vi bruker å spise noe som heter støylastek, av julemiddagen i rom jula... og det er bare snadder altså *gleder seg til julemiddagen* 0 Siter
Gregga Skrevet 24. oktober 2004 Skrevet 24. oktober 2004 Skinkesteik med god gammeldags hjemmelaget saus, poteter og gulrøtter. Mmm, står i ovnen nå, godt blir det nok :-) 0 Siter
sigga Skrevet 24. oktober 2004 Skrevet 24. oktober 2004 Åssen skal de eksprimentere med den da? Vi bruker å spise noe som heter støylastek, av julemiddagen i rom jula... og det er bare snadder altså *gleder seg til julemiddagen* hvordan lages det da? 0 Siter
Mistera Skrevet 24. oktober 2004 Skrevet 24. oktober 2004 hvordan lages det da? Er ikke helt sikker, men vi bruker fåreribbe, så legges den i en slags lake... og ikke kokes/dampest men stekes i ovnen! Ut over det så vet jeg ikke... MEN om det er godt? Det er ikke bare godt men nydelig:) 0 Siter
MsSophie Skrevet 24. oktober 2004 Skrevet 24. oktober 2004 Å, jeg sitter her å venter på at en eller annen snill sjel inviterer meg på middag i dag jeg..... .....det begynner å se dårlig ut gitt! 0 Siter
Gjest bebba Skrevet 24. oktober 2004 Skrevet 24. oktober 2004 Har spist kokt laks, poteter, lettrømme og agurk. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.