Gå til innhold

parfymedama...

Anbefalte innlegg

Gjest parfymedama
Skrevet

Hva og hvilked produkter bruker du i ansikte vær dag?

Bruker du sminke?

Hva og hvilked farger velger du da?

Hvilden type klær velger du?

Vist du kun får velge tre produkter,hva velger du da??

Videoannonse
Annonse
IngenLurerDenneGutten
Skrevet

Spenol gjør susen når jeg føler meg tørr i ansiktet. Akkurat nå har jeg t-skjorte og ei slitt truse på meg. Du da?

Gjest battdomet
Skrevet

Spenol gjør susen når jeg føler meg tørr i ansiktet. Akkurat nå har jeg t-skjorte og ei slitt truse på meg. Du da?

jeg bruker som regel biotherm produkter til å rense ans.med..og akurat nå bruker jeg en ans.krem fra lancome.

jeg bruker sminke hver dag..bruker alltid mascara og rouge.avogtil øyenskygge,eyeliner og foundation også. varierer hvilke farger jeg bruker i øyenskygge,ofte litt nøytrale farger som lyse brun eller gullfarger,avogtil turkis..og lys lipgloss til hverdags og mørkere til fest osv..

klarer meg ikke uten mascara-varierer hvilken,bytter nesten hver gang.akurat nå bruker jeg diorshow..og rougen må jeg også ha,bruker en fra lancome.også eight hour cream er jeg avhengig av forid jeg flasser noen partier i ansiktet.når jeg skal ut må jeg ha eyeliner.

IngenLurerDenneGutten
Skrevet

jeg bruker som regel biotherm produkter til å rense ans.med..og akurat nå bruker jeg en ans.krem fra lancome.

jeg bruker sminke hver dag..bruker alltid mascara og rouge.avogtil øyenskygge,eyeliner og foundation også. varierer hvilke farger jeg bruker i øyenskygge,ofte litt nøytrale farger som lyse brun eller gullfarger,avogtil turkis..og lys lipgloss til hverdags og mørkere til fest osv..

klarer meg ikke uten mascara-varierer hvilken,bytter nesten hver gang.akurat nå bruker jeg diorshow..og rougen må jeg også ha,bruker en fra lancome.også eight hour cream er jeg avhengig av forid jeg flasser noen partier i ansiktet.når jeg skal ut må jeg ha eyeliner.

Skal ønske meg dette til jul av kona:-|

Gjest tjohooo
Skrevet

Dermalogica alt mulig rart.

Foundation, dermalogica.

ysl touche éclat concealer. nina ricci mascara. Ysl silk finish powder. Guerlain lipbalm, guerlain solpudder.

Ingen spesiell type klær.

Tre produkter? Såpe, deo, shampo.

Skrevet

Renseprodukter fra Clinique.

Sminke fra YSL, Dior, Kanebo og Versace.

Ellers så bruker jeg deo, parfyme bodyspray og bodylotion fra Hugo Boss (Deep Red).

Jeg liker å kjøpe parfymer, så jeg har også Noah fra Cacharel stående, Eternity Moment fra Calvin Klein, Fragile fra YSL og Tommy Girl fra Tommy Hilfiger....

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...