Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Selv bruker jeg SoftLens fra Bausch & Lomb, og er fornøyd med de. Har prøvd Focus One Day, men de ble mye fortere tørre og det var vanskeligere å se hvilken vei de skal vende. Har hørt at Accuvue One Day skal være gode, men de har jeg ikke prøvd.

Gjest tottlå
Skrevet

Selv bruker jeg SoftLens fra Bausch & Lomb, og er fornøyd med de. Har prøvd Focus One Day, men de ble mye fortere tørre og det var vanskeligere å se hvilken vei de skal vende. Har hørt at Accuvue One Day skal være gode, men de har jeg ikke prøvd.

Jeg har brukt soft lens i mange år. Anbefaler de på det varmeste. Men et lite tips; pass på å ikke gå med daglinsene hver eneste dag. Det vil irritere øynene. Jeg opplevd det, og måtte gå tilbake til briller en periode!!! :(

Good Luck

Skrevet

Jeg bruker Acuvue dagslinser, og dem er jeg kjempeforønyd med. Prøvde også Focus Dailies, de er billigere, men tykkere og vondere på.

Skrevet

Jeg har brukt soft lens i mange år. Anbefaler de på det varmeste. Men et lite tips; pass på å ikke gå med daglinsene hver eneste dag. Det vil irritere øynene. Jeg opplevd det, og måtte gå tilbake til briller en periode!!! :(

Good Luck

Jeg har gått med dagslinser på hver dag i flere år, uten å ha vært irritert på øynene en eneste gang. Så akkurat det er nok veldig individuelt.

Skrevet

Jeg bruker Acuvue dagslinser, og dem er jeg kjempeforønyd med. Prøvde også Focus Dailies, de er billigere, men tykkere og vondere på.

Hvor mye koster det?

Skrevet

Hvor mye koster det?

Eh, husker ikke helt. 450-500 kr pr mnd. Tror jeg. Er så lenge siden jeg har bestilt!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...